skionline.pl sprzęt relacje
Wiadomości
Nordyckie piękno II
2004.02.03
Wczoraj pisaliśmy o głównych aspektach trendu nordyckiego. Dzisiaj, chcemy zaprezentować parę produktów i kilka głosów dotyczących tego tematu.
Pierwszy European Ski Summit
2004.02.03
board_ispo po raz pierwszy zorganizowany został rok temu: jako specjalny serwis i impreza poboczna dla detalistów i producentów, ispo Special Community Summits stało się już bardzo użytecznym narzędziem, dzięki któremu można bliżej przyjrzeć się branży - obok prezentacji nowych produktów i wiadomości od producentów. Stąd, Pierwszy European Ski Summit odbywa się tej zimy, a jego program obejmuje cztery dni podzielone tematycznie.
Ecco penetruje rynek butów do biegania
2004.02.03
Trzy lata po wprowadzeniu opatentowanej technologii Receptor Technology 2001 we współpracy z Panum Institute przy Uniwersytecie w Kopenhadze, Sam Spears, dyrektor oddziału Ecco, ogłasza, że nadszedł czas, "aby technologia zrobiła krok naprzód".
2nd European Ski Awards
2004.02.03
2nd European Ski Awards 2004 jest międzynarodową nagrodą przyznawaną przez ski_ispo za innowacje na sezon zima 04/05. Międzynarodowe jury przyznaje nagrody w pięciu kategoriach: sprzęt, wiązania, buty narciarskie, ubiór oraz nagroda specjalna.
Projektanci ze Sztokholmu celebrują debiut na ISPOVISION
2004.02.03
Grupa projektowa Johan’a Lindeberg’a pojawi się na ispovision po raz pierwszy, prezentując swą najnowszą kolekcję na 04 / 05 - Future Sports Linie. Marka przede wszystkim jest kojarzona z osobą głównego projektanta, który ma za sobą współpracę z takimi firmami jak Marc Jacobs, Dolce & Gabbana, czy też John Richmond. Wśród gwiazd noszących projekty Lindberg’a są Lenny Kravitz, Sting i Justin Timberlake.
TIMEZONE na ispovision
2004.02.03
Odzież ze znakiem Timezone, marką stworzoną w 1993 przez Wolfgang’a Endler - Ross’a pod patronatem firmy odzieżowej Escape GmbH, łączy naturalny styl, nowoczesny krój i wysoką jakość. Najnowsza kolekcja jesień / zima 04/05 jest nowatorska i dynamiczna, a inspiracji przy tworzeniu projektów szukano wśród sportów motorowych.
Ispovision ŚWIATOWA PREMIERA
2004.02.03
Ispovision wraz z Fundacją Steilmann, założoną przez niemieckich przemysłowców z branży odzieżowej, postanowiły zorganizować konkurs dla młodych projektantów. Celem przewodnim jest promocja wschodzących talentów w dziedzinie mody i projektowania ubrań sportowych. Poszukuje się młodych, kreatywnych projektantów i kreatorów mody, którzy realizując swe wizje nie tylko przyczynia się do powstania nowych trendów, ale także przewidzą które z dyscyplin wywrą największy wpływ na modę i styl i odzieży sportowej.
Powrót asics na targi zimowe ispo
2004.02.03
Rozmowa z Ralfem Schönem, category managerem Running/Walking w asics.

Ze swoją 50-letnią historią asics zalicza się już prawie do tradycyjnych marek. Jakby pan określił pozycję asics na rynku?

To prawda, że mamy zaledwie 10-letnie doświadczenie w tworzeniu i produkcji obuwia sportowego, ale również udowodniliśmy naszą siłę innowacji w segmencie funkcjonalnego ubioru sportowego. asics jest znaną i cenioną marką na całym świecie jako niezawodna i dynamiczna. Spora liczba maratończyków, którzy zaufali butom do biegania asics (40-50%) jest największą satysfakcją dla naszej pracy. asics czerpie korzyść z dużej lojalności do marki. Miłość do sportu, komunikowanie się ze sportowcami oraz niesłabnące naukowe zaangażowanie tworzą fundament sukcesu. Z tego powodu asics zawsze nadawał tempo wprowadzaniu innowacji technicznych.
CONVERSE - odzież dla zwolenników czynnego wypoczynku wczoraj, dziś i jutro
2004.02.03
Wywiad z Willy Umland

Pierwsze ispovision z pewnością przyniesie zmiany. Jakie są oczekiwania?

Należy przygotować się na zasadnicze zmiany. Zwłaszcza w Niemczech widoczny jest bardzo ścisły związek między sprzedażą odzieży i obuwia sportowego, a trendami i aktualną modą. Mody od sportu oddzielić już raczej nie można, dlatego powinniśmy ponownie przeanalizować obecne struktury sprzedaży. Ispovision to niepowtarzalna okazja dla producentów i handlowców, by dostrzec i wykorzystać istniejące związki między modą i sportem oraz stworzyć kolekcje, które łącząc funkcjonalność z atrakcyjnym wyglądem przyciągną nowych klientów.
Nagrody European Ski
2004.02.02
Jury uznało, iż Gore-Tex XCR "Comm Jacket" (kurtka komunikacyjna), z Nike ACG...
"Biomex" - hełm ze Scott Sport jest zwycięzcą w kategorii Specials. Wsparta przez grupę Biomex z Gut Hospital...
Dobra zima
2004.02.02
Jednym z najbardziej zapracowanych ludzi na ispo winter 04 jest z pewnościa Giancarlo Zanatta - zajmujący się Tecnicą i Assosport. Kiedy przybyliśmy, aby zapytać go o możliwość przeprowadzenia wywiadu w niedzielę, zastaliśmy Pana Zanatta podczas świętowania swoich 66-tych urodzin. Pomimo swoich obowiązków i uroczystego dnia, był uprzejmy, jak zawsze. Spotkaliśmy się z nim na stoisku z butami firmy Nordica.
Carhartt - to jest zabawa
2004.02.02
Złapaliśmy Edwina Faeha z Carhartt Europe i Thomasa Duit z Combination Records w niedzielę na ich stanowisku w hali A2. Faeh wspomniał wcześniej tego dnia, że to "najlepsze ispo kiedykolwiek", więc chcieliśmy się dowiedzieć trochę więcej dlaczego tak sądzi.
poprzednie61 - 72 z 115następne
Relacja

zobacz wszystkie galerie