Grupa projektowa Johan’a Lindeberg’a pojawi się na ispovision po raz pierwszy, prezentując swą najnowszą kolekcję na 04 / 05 - Future Sports Linie. Marka przede wszystkim jest kojarzona z osobą głównego projektanta, który ma za sobą współpracę z takimi firmami jak Marc Jacobs, Dolce & Gabbana, czy też John Richmond. Wśród gwiazd noszących projekty Lindberg’a są Lenny Kravitz, Sting i Justin Timberlake.
Fakt ten jednak nie powinien zaskakiwać, biorąc pod uwagę, że jest to dziś jedna z bardziej znanych marek w Skandynawii - teraz czas najwyższy, żeby przetrzeć szlaki na europejskie rynki.
Johan Lindeberg to nie debiutant - jego znak firmowy jest rozpoznawany na rynku od 1996 roku. We wcześniejszym czasie, pracując dla Diesel’a jako dyrektor marketingu odpowiadał za kampanię reklamową "Successful Living", która została wielokrotnie uznana za jedną z najlepszych. W 1997 wypuścił pierwszą męską kolekcję - 2 lata później pojawiła się oczekiwana kolekcja damska. Przesłanie kolekcji stworzonej przez młodego projektanta jest jasne: to ma być nowoczesne, świeże, sexy, trendy i zaawansowane technologicznie. Lindeberg pracuje nad różnymi kolekcjami. Jako uzupełnienie projektów prezentowanych na ispovision: linii sportowej Future Sports, nowej linii narciarskiej i golfowej, Lindeberg zaproponował również ekskluzywną kolekcję Black und Stockholm. Ostatnia kolekcja narciarska była zainspirowana górską scenerią i konceptem prędkości. Praktyczne modele powstały zgodnie z zasadą łączenia mody i funkcjonalności: "szybko, zmysłowo, nowocześnie i sexy." Golf natomiast jest szczególnie bliski Lindebergowi. "Chciałbym całkowicie zmienić kanony przyjęte w golfie - golf jest niesamowicie stylowy". Jeszcze jedna okazja dla gwiazd ligi PGA, żeby wywołać szum na polu golfowym dzięki projektom Lindeberg’a, tak jak uczynił to Jesper Parnevic, wygrywając Byron Nelson Classics w różowych spodniach Lindeberg’a, czy też Aaron Baddeley, który został uznany za "Najlepiej ubranego mężczyznę na polu" przez wiodący magazyn golfowy "Golfworld".
skionline.pl
|