W nadchodzącym sezonie 2004/5, Szwajcarski dostawca odzieży sportowej ODLO będzie skupiał się na najważniejszych działach i zawężał linię produktów. "Nie będziemy oferować kolekcji "Cycling" następnej zimy", powiedział Dyrektor do spraw marketingu Daniel Schaffo, "Decyzja została podjęta na korzyść bielizny sportowej, "Tec Shirts" i innych dywizji: "Running", "X-Country" i "Outdoor" ponieważ zauważamy większą możliwość wzrostu w tych grupach.
Będziemy kontynuować naszą obecność na rynku rowerowym naszą kolekcją "Cycling Underwear"." Od roku, strategia ODLO skupiła się na dalszym rozwoju ostrożnie dobieranych produktów. Częścią tego procesu jest emocjonalnie atrakcyjny styl produktów prezentowanych przez własny system sprzedaży ODLO, który nie tylko wspiera sprzedaż ale używa też języka kolorów i obrazów aby zachęcić klientów. "To co robimy w ODLO" mówi Daniel Schaffo, "jest zlepkiem wielu potwierdzonych zależności potrzebnych by dostarczyć odbiorcy jeszcze lepsze, doskonałe produkty nieprzeciętnej jakości. Chcemy uzyskać więcej czasu aby skupić się na dalszym rozwoju naszych produktów, jak również poświęcić więcej czasu na wsparcie naszych dealerów w ich sprzedaży. " Patrik Wettstein, CEO ODLO International, podkreśla tą strategię: "Zacieśniając nasz program, pozyskamy więcej czasu i możliwości które będziemy mogli wykorzystać w naszym głównym biznesie,"Sports Underwear" i "Tec Shirts"." Wycofywanie się z rynku rowerowego będzie miało miejsce stopniowo.. Kolekcja "Cycling" która już została zamówiona na lato 2004 będzie dostarczona zgodnie z planem. Na nadchodzącą zimę, ODLO będzie kontynuował zaopatrzenie ambitnych rowerzystów i pasjonatów w wysoko funkcjonalną, innowacyjną "Cycling Underwear". Całkowicie nowym rozwiązaniem jest X-Strech - osłaniającą przed wiatrem bielizna, która jest specjalnie dopasowana do potrzeb rowerzystów i motocyklistów. Jej charakterystyczną cechą jest osłona przed wiatrem i wysoko oddychająca elastyczna przednia część.
|