Werner Haizmann, President of the German Union of Sporting Goods Retailers (Deutscher Sportfachhandel e.V. (VDS)) and the Federation of European Sporting Goods Retail Associations (Europäischen Vereinigung der Sporthändlerverbände (FEDAS): "Sensacyjny sukces. Zarejestrowaliśmy wzrost liczby zwiedzających o ponad 25% w porównaniu do zeszłego roku. Jako niemieccy i europejscy detaliści, doceniamy fakt, że mamy targi na światowym poziomie. Te cztery wspaniałe dni targów odzwierciedlają odradzający się optymizm w branży. Już czekamy z niecierpliwością na ispo lato 04. Uważamy, że są to najlepsze targi na świecie".
Klaus Jost, President for Purchasing, Sales and Marketing for Intersport Deutschland eG and deputy Chairman of the Supervisory Board for Intersport International Corporation IIC in Bern: "To były najlepsze targi, w których kiedykolwiek uczestniczył Intersport. Tylko w niedzielę nasze stanowisko odwiedziło 1800 osób. Drugi dowód to nasz wieczór tematyczny na ispo poświęcony "wyprzedażom" prowadzony przez Willy’ego Bogner’a. Podobnie jak najważniejsze międzynarodowe targi reprezentujące wiodących producentów, zarówno tych "starych i młodych", tak i Intersport Niemcy oraz Intersport International wzmacniają swoją pozycję lidera. Z tego względu, ispo zawsze będzie dla nas bardzo ważnym partnerem".
Siegfried Passreiter, Managing Director of Fischer + Löffler Deutschland: "Na ispo panował odświętny nastrój - pasujący do obchodów 60-tych urodzin. Tą atmosferę dało się odczuć wszędzie, szczególnie trzy pierwsze dni były idealne. Nie dość, że odwiedziła nas ogromna liczba gości, to rozmowy biznesowe poszły bardzo dobrze i udało się nawiązać sporo kontaktów z innymi krajami. Jakość targów ispo była jak zwykle bardzo wysoka. Jesteśmy teraz pozytywnie nastawieni na sytuację na rynku w najbliższej przyszłości. W przemyśle dóbr konsumpcyjnych nie działo się ostatnio najlepiej, jednak branża dóbr sportowych jest w lepszej niż inne branże sytuacji, ponieważ kierowana jest do wszystkich grup wiekowych".
Rainer Schramm; Managing Director, HEAD Germany GmbH "Atmosfera na ispo zima 04 była cały czas fantastyczna. Niedziela była dla nas wspaniałym dniem. Pęd na nasze stoisko był wręcz przytłaczający; każdy z naszych reprezentantów musiał obsługiwać 40-50 klientów. Doskonałe nastawienie zwiedzających było cały czas odczuwane, szczególnie wobec produktów zimowych, a w branży panuje pozytywny nastrój.
Hunter Joslin of Indoboard, winner of the Hytrel® Hardware Summer Awards: Zainteresowanie naszym produktem było niesamowite. Strasznie bolały mnie nogi od pokazywania przez cztery dni targów naszego produktu sprzedawcom i mediom. Ale dobra wiadomość to taka, że dzięki przedstawieniu naszego produktu podczas prezentacji BrandNew spodziewamy się podwojenia obrotów w tym roku".
Walter Zibung, Managing Director, Salomon Central: "Atmosfera na tegorocznym ispo była doskonała. W halach było więcej niż zwykle zwiedzających. Nasze kontakty z klientami były na bardzo wysokim poziomie zarówno pod względem ilości, jak i jakości".
Peter Schöffel, Managing Partner, Schöffel Sportbekleidung GmbH: "Wszystkie nasze relacje na ispo zima 04 były wspaniałe. Nawiązaliśmy wiele nowych międzynarodowych kontaktów, jak również odnowiliśmy już istniejące kontakty. Jesteśmy optymistycznie nastawieni na przyszły sezon i oczekujemy dalszego wzrostu".
skionline.pl
|