Atmosfera i sytuacja jest trudna, ale interesująca - powiedział Fred Kuhlkamp, Brunotti menadżer ds. sprzedaży na Niemcy. Firmy, które nie są za duże są bardziej prowokacyjne i wyjątkowe - stąd Brunotti pokazuje śmiałe kolory w odróżnieniu od konkurencji. Marka skupia się na dużych dystrybutorach jak również na sklepach mody.
Aby kampanię uwieńczyć sukcesem, marketing musi być bardzo elastyczny. Dobrym rozwiązaniem jest sponsorowanie Formuły 1 (przez ostatnie trzy lata) i reklamy na MTV, to zapewnia dobre dojście do różnych grup docelowych.
Henk Bergsma, dyrektor Brunotti, chce najpierw dotrzeć do końcowego konsumenta: "to jest nasza koncepcja mająca w przyszłości zaowocować bezpośrednim wpływem klienta na asortyment dostępny w sprzedaży". Wszystkie te działania obejmują Europę. "Chcemy stać się silną europejską firmą, jak również być dobrze rozpoznawalni na arenie międzynarodowej. Ta orientacja jest dostrzegalna w naszej kolekcji - kolorach, rozmiarach i stylach" powiedział Bergsma.
Dodatkowo, skupia się ona na serwisie. "Jesteśmy dumni z naszego departamentu obsługi" powiedział Kuhlkamp. Na ispo, ubrania lśnią w świetle jupiterów - sprzęt wróci wzmocniony na ispo summer.
Innym ważnym tematem jest odzież dla kobiet i dzieci o własnym stylu, kolorystyce i konkurencyjnych cenach.
|