skionline.plsprzęt relacje Wyślij link znajomemu Wydrukuj Dodaj komentarz

Peak Performance

2004.02.03
Jak Ci się podoba tegoroczne ispo?
Jest wspaniałe! Myślę, że to dla nas bardzo ważne miejsce. Jest znacznie więcej zwiedzających i wszystko jest tutaj całkiem nowe. Wystawcy nie pokazują znanych rozwiązań i produktów. To bardzo dobre dla każdego.
Masz 2 stoiska, jedno na ispo, a drugie na ispovision
Idziemy w dwóch kierunkach, w tym samym czasie: ubrania aktywne dla codziennego użytku oraz odzież sportowa. Zatem 2 wystawy są dla nas bardzo korzystne, ponieważ my próbujemy oddzielić sprzedaż tych produktów do różnych sklepów. Reakcje naszych klientów są wspaniałe.

Przedstawiłeś Teton, produkt dla Bormio 2005...
Bormio będzie naszymi czwartymi mistrzostwami świata, które sposorujemy w bliskiej współpracy z Gore. Sprzedawcy są podekscytowani nowymi produktami.

Czy sponsoring pomoże otworzyć Wam światowe rynki?
Zdecydowaliśmy o tym już 3 lata temu, kiedy to zaczęliśmy myśleć o międzynarodowej ekspansji, ponieważ nie oferujemy typowo szwedzkich produktów. Jesteśmy bardzo otwarci, podróżujemy i nie jesteśmy nieśmiali. Kierujemy naszą markę do ośrodków górskich. Mamy nawet swoje sklepy w takich miastach jak: Chamonix, St. Anton lub Zermatt. Nawet katalogi umieszczamy w ważnych strategicznie ośrodkach - następnym będzie Cortina. Włochy to, jak dla nas, bardzo szybko rozwijający się rynek.

skionline.pl

powrót

Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
Jeżeli chcesz otrzymywać cotygodniowy,
bezpłatny narciarski serwis informacyjny skionline.pl
dopisz się do naszego newslettera.


Relacja

zobacz wszystkie galerie