| fot. J.Ciszak/skionline.pl |
|
Ponad 1700 wystawców z ponad 40 krajów, wystawia się na targach ISPO (Międzynarodowe Targi Sprzętu Sportowego i Mody) zima 2004 odbywających się w Nowym Monachijskim Centrum Targów. To nowy rekord pod względem liczby wystawców, stąd cały przemysł w oczekiwaniu i w optymistycznym nastawieniu bacznie obserwuje, co dzieje się w Monachium.
ISPO jest jedynym miejscem na świecie, gdzie cały przemysł profesjonalnego sprzętu sportowego oraz mody sportowej pokazuje najnowsze kolekcje swoich produktów. W tym samym czasie, za sprawą pomysłu zrodzonego na ISPO dotyczącego specjalnych wystaw oraz dzięki różnym Specjalnym Wspólnotom, stworzyliśmy niezmiernie popularne platformy dla poszczególnych segmentów przemysłu.
Taki pomysł na targi nadaje niezwykłej autentyczności poszczególnym segmentom i, dzięki ich przenikaniu się, również dostarcza im istotnych bodźców z innych dziedzin. ISPO to miejsce informacji międzynarodowej, które na obszarze 160.000 m² dostarcza nie tylko szczegółowego wglądu do każdej dziedziny handlu, ale również prezentuje globalną wizję produktów sportowych z całego świata.
Monachium jest miejscem, gdzie międzynarodowi detaliści mogą odkryć w jaki sposób poszerzać swoją działalność, aktualizować, modernizować i centralizować swój własny asortyment. Jako, że każdy, kto liczy się w biznesie będzie na ISPO - zarówno wielcy globalni liderzy na rynku, uznane i popularne marki, jak również nowi członkowie tej branży - mniejsi i pomysłowi, którzy stanowią interesujące źródło informacji dla handlu i dostarczą świeżej krwi do przemysłu.
Równocześnie z targami ISPO zima 2004, swoją premierę w Monachium świętują nowe targi; ispovision - Międzynarodowe Targi Stylu Życia i Mody inspirowane są sportem i tworzą innowacyjną, pomysłową i wizjonerską scenę dla segmentu rynku związanego ze stylem sportowym. Zarówno popularne jak i nowe marki pokazywane są tam jako ambitne i pasjonujące - jest to pomysł, który podniesie poprzeczkę na kolejnych targach.
Jacek Ciszak
|