Od ispo winter 2000 we współpracy z DuPont, Invista, DuPont SA - Messe Munchen GmbH jest organizatorem największego konkursu związanego ze startem w biznesie międzynarodowego sportu. Do tej pory około 1000 młodych firm z całego świata przysłało swoje zgłoszenia, i prawie 400 miało szansę wystawienia swoich produktów na największych targach sportowych.
126 młodych biznesmenów z 19 krajów wzięło udział w 10 edycji tego konkursu. Po raz pierwszy, było tak wiele zgłoszeń z USA (29 procent), prawie tak samo wiele jak z Niemiec (30 procent). 32 procent zgłoszeń pochodziło z innych krajów europejskich, a pozostałe dziewięć z za morza. Jury zaobserwowało dwa trendy: znana produkty, które zostały ożywione nowymi materiałami i technologiami, jak również wzrost żartobliwych elementów.
Oto zwycięzcy 10-tego wydania: - Lycra® Overall Winner - Clear Water Hawaii, USA (przezroczysty, przenośny kajak "Napali") - Coolmax® Sportswear Award - Kite Chicks, Australia (produkty skierowane do kobiet, których pasją jest kitesurfing) - Cordura®Style Award - ZEHA, Germany (kultowe obuwie z Berlina) - Delrin® Hardware Award - Flybar, USA (Power pogo stick z opatentowaną sprężyną z elastomeru) - Hytrel® Boarder Award - Force Industries, Australia (boogie boards z opatentowaną technologią RAPCAP) - Tactel® Sportswear Accessories Award - Lösungsmittel, Austria (ergonomiczne szelki z kieszeniami, zakładane na ramiona przeznaczone dla uprawiających sporty) - Teflon®Hardware Accessories Award - Surfsling, USA (plażowy ręcznik z pasem naramiennym umożliwiający noszenie deski, pianki neoprenowej, etc., "bez użycia rąk") - Thermolite® Accessories Award - FRWD Technologies, Finland ("Sport Performance Recorder", urządzenie oparte na GPS do zapisu wyników w treningu).
Zwycięzcy, jak również 32 finalistów będzie zaprezentowanych w hali A4 na nadchodzącym ispo summer 04, od niedzieli do 4 lipca do wtorku 6 lipca, 2004 na Nowych Monachijskich Targach. Ceremonia wręczenia nagród odbędzie się w niedzielę o godzinie 17:00 na ispo BrandNew Village w hali A4.
|