skionline.pl sprzęt relacje
Wiadomości
Nowości Dynastara
2004.02.04
Francuska firma Dynastar zaprezentowała na tegorocznym ispo, wspólnie z firmą Look, nowe rozwiązanie integrujące wiązanie z nartą. AIS to nowy system mający na celu zwiększenie kontroli nad krawędziami oraz poprawę elastyczności nart.
Kneissl - Siła tradycji
2004.02.04
Powrót do dawnej świetności dzięki nowym rozwiązaniom

Początkiem września odetchnęliśmy z ulgą: Kneissl - doskonale znana marka, na którą pracowano przez wiele lat, wyszedł z opałów unikając dalszego postępowania upadłościowego. Firma wznowiła działalność dzięki grupie inwestorów z Tyrolu. Nowy Dyrektor Generalny Klaus Brandstätter zdradził nam szczegóły dotyczące realizacji głównych założeń firmy oraz opowiedział co Kneissl w najbliższym czasie zaoferuje swym partnerom handlowym.
Rossignol stawia na styl
2004.02.04
W 1907 Rossignol wyprodukował pierwsza parę nart - w całości z drewna

Dziś, prawie sto lat później, francuska marka należy do światowej czołówki producentów sprzętu, a ich charakterystyczne produkty wyznaczają nowe trendy.
Dzięki ciągłym innowacjom i udoskonaleniom sprzętu narciarskiego Rossignol ugruntował swą pozycję na rynku.
Włochy - rynek narciarski z wyróżnieniem
2004.02.04
Gilio Tomasi pracuje na stanowisku executive manager włoskiego oddziału Dynastara, Langa i Looka. Marki te należą do French Rossignol Group, ale mają swoje korzenie we Włoszech, szczególnie Lange z siedzibą w Mollaro (Trentino) i fabryką w Montebelluna (Treviso).
Recco prosperuje
2004.02.04
Recco Rescue System osiąga coraz większą popularność na rynku. Ponad 300 kurortów narciarskich posiada już ten sprzęt, ostatnio również w Polsce. W międzyczasie, Austrian ŐAMTC zaopatrzyła w sprzęt dziesięć ich helikopterów. Na ispo producent zaprezentuje nowy detektor charakteryzujący się szerokim zasięgiem i dużą siłą operacyjną.
Therm-ic to synonim wygody i ciepła
2004.02.04
Austriacki producent zimowych i narciarskich akcesoriów chce "wejść" głębiej w segment produktów luksusowych z nowymi, eleganckimi akcesoriami i pasującymi opakowaniami. Zdaniem Davida Macher’a - dyrektora naczelnego, segment produktów luksusowych "oferuje dodatkową grupę docelową, ponieważ obok fanów outdoor-u, szczególnie kobiety lubią ciepłe obuwie".
Elan Fusion Pro Technology
2004.02.04
Elan prezentuje nowej generacji zintegrowane systemy racing. Wzór na sukces jest następujący: Integracja = Wzrastające Zgięcie + Przeniesienie Siły = Wydajność Zjazdu" Według Elan’a, oto efekty wielu różnorodnych technicznych rozwiązań, jak np. metalowe części na ślizgach lub Free Flex Sliders w miejscu pod palcami, dzięki którym narty i wiązania doskonale na siebie oddziaływują, bezpośrednia reakcja czubów nart, maksymalne przeniesienie siły
Salomon: Wake Up Call!
2004.02.04
Wraz z nowym pomysłem "Winterwelt" (Zimowy świat), Salomon poszczycił się śmiałym posunięciem dla sprzedawców i konsumentów - na terenie Monachijskiego Parku Olimpijskiego firma stworzyła nieduży stok narciarski, stację wyposażoną w sprzęt Salomona oraz knajpkę après-ski. Był to pomysł Waltera Zibung’a, odpowiedzialnego za Bośnię, Chorwację, Słowenię, Austrię, Szwajcarię oraz Niemcy. Atmosfera na ispo będzie równie pomysłowa. Obok pierwszych nart Salomona typu cross country, przedstawiany jest także segment Nordic fitness, innowacje w segmencie narciarskim.
Silniejsza płeć
2004.02.04
Przemysł narciarski jest zgodny - temat "kobiety" nie może być już traktowany marginalnie, liczby przekonały nawet najbardziej ostrą krytykę: stosunek wszystkich produktów dla kobiet vs. udział artykułów dla kobiet na rynku narciarskim wynosi 20-25% vs. 40-45% i wzrasta - dane na podstawie badań przeprowadzonych przez Rossignol!
2nd European Ski Awards
2004.02.03
2nd European Ski Awards 2004 jest międzynarodową nagrodą przyznawaną przez ski_ispo za innowacje na sezon zima 04/05. Międzynarodowe jury przyznaje nagrody w pięciu kategoriach: sprzęt, wiązania, buty narciarskie, ubiór oraz nagroda specjalna.
poprzednie1 - 10 z 10następne
Relacja

zobacz wszystkie galerie