W 1907 Rossignol wyprodukował pierwsza parę nart - w całości z drewna
Dziś, prawie sto lat później, francuska marka należy do światowej czołówki producentów sprzętu, a ich charakterystyczne produkty wyznaczają nowe trendy. Dzięki ciągłym innowacjom i udoskonaleniom sprzętu narciarskiego Rossignol ugruntował swą pozycję na rynku.
Dyrektor Rossignol Niemcy Helmut Bälz, wie, że eksperci z niecierpliwością oczekują na nowy program narciarski: Zenith; "Rossignol zastosuje zupełnie nową, innowacyjną technologię na powierzchni nart". Projektując elementy wewnętrzne nart wykorzystano precyzyjną technologię stosowanej w nowoczesnych rozwiązaniach telekomunikacyjnych. "Nowe rozwiązania sprawiają, że osiągnęliśmy pożądany efekt: elegancką, zaawansowaną technologicznie kolekcję, która przemawia charakterystycznym stylem, a dziś to naprawdę ważne, mówi Bälz. Należy podkreślić, że styl jest wyjątkowo istotny w nadchodzącym sezonie - to nic nowego, ale trzeba ciągle rozwijać koncept. Dużo mówi się również o "połączeniach", np. kombinacji profesjonalnego i wygodnego sprzętu. Waga, kolory, sprzęt dla kobiet i miękkie buty narciarskie (obecnie ok. 30% produkcji, prognoza na 04/05 to nawet 40%!) to kolejne tematy przewodnie, według Bälz’a.
Dodatkowo, Rossignol zaprezentuje na ispo nowy model zintegrowanych wiązań narciarskich. Wiązania zakłada się w centralnym punkcie nart za pomocą 1 śruby! "Dystrybutorzy na całym świecie mogą spodziewać się nowego, kompletnego programu Rossignola - coś, czego nie było nigdy wcześniej. W tej chwili nasza oferta obejmuje różnorodne produkty, począwszy od nart poprzez odzież snowboard’ową - to część naszego nowego programu. Pracujemy również nad linią RTO (funkcyjna odzież narciarska) i kolekcją Castelbajac (odzież stylowa), a także rozwijamy linię RS - to odzież snowboard’owa z niższej grupy cenowej", dodaje Bälz. Czego Rossignol oczekuje po ispo? "Dużego popytu - ciągle odnotowujemy wzrost sprzedaży. Rossignol znów wzmacnia swa pozycję na rynku i dyktuje nowe trendy."
skionline.pl
|