Wyjazdy
Stacje
Sprzęt
Pogoda
Hotele
Forum
Sport
Galerie
Katalog
SPRZĘT
Wiadomości
Kolekcje 24/25
Sprzęt biegowy
Technologie
Giełda
Porady
Testy
WorldSkitest
Galerie
Narty
Buty
Wiązania
Kaski
Gogle
Kije
Rękawice
Obuwie
Odzież
Plecaki
Akcesoria
Narty
Buty
Wiązania
Narciarstwo alpejskie
Narty
Buty
Wiązania
Gogle
Kaski
Rękawice
Odzież
Obuwie
Akcesoria
Narciarstwo klasyczne
Narty
Buty
Chroń swoją odzież
Bielizna... koniecznie oddychająca!
Vademecum ubioru narciarskiego
Jak dobrać bieliznę termoaktywną
Bielizna narciarska - termoaktywna - właściwości i dobór
skionline.pl
sprzęt
relacje
Wiadomości
Patagonia: Crossover powoduje wzrost
2004.02.04
Herve Chabert, dyrektor sprzedaży i marketingu w Patagonia Europe, uważa, że wprowadzenie nowej linii "edge" na jesień 2004 spowoduje nagły "wybuch" wzrostu sprzedaży, po dwóch latach raczej stałego i umiarkowanego poziomu dochodu. Linia "edge" jest całościową kolekcją, stworzoną dla narciarzy i free riderów. Obok stale aktualnego i ważnego tematu "kobiety", Patagonia wierzy w rosnące połączenie narciarstwa i outdoor-u.
Nowości Schoeller`a Lato 2005
2004.02.04
Soft-shell Nr 1 - Komfort
Załóż, noś i czuj się dobrze: po doskonałym sezonie zimowym, Schoeller przygotował na ISPO poszerzoną kolekcję Soft-shell Lato 2005. Nowa kolekcja przyciąga oko oryginalnym wzornictwem, ciekawą strukturą, łączeniem dwóch kolorów, błyszczącą fakturą lub zmianą koloru.
Lowa: po prostu więcej
2004.02.04
Założona 80 lat temu jako biznes rodzinny, Lowa jest obecnie w własnością większościową Tecnica Group. W wywiadzie, który w całości prezentowany jest na stronie www.ispo.com, Werner Riethmann, dyrektor naczelny Lowa od 1992 r., opisał obecną sytuację oraz przyszłość producenta obuwia sportowego
Outdoor nadal głównym trendem w przyszłości dla Columbii
2004.02.03
Wolfgang Fischle, dyrektor naczelny Columbia Sportwear Germant GmbH, wierzy, że przemysł outdoor będzie nadal się rozwijać. "Outdoor jest stale w modzie, a trend ten będzie trwał" - mówi Fischle w wywiadzie dla ispo_news, który w całości znajduje się na stronie www.ispo.com.
I European Oudoor Summit
2004.02.03
Po sukcesie osiągniętym przez pierwszy board_ispo Snow Summit rok temu, europejski szczyt Outdoor świętuje swoją premierę na targach ISPO zima 2004. Impreza informacyjna odbywająca się w hali B5, dostarczy detalistom, przedstawicielom branży oraz wszystkim zainteresowanym, możliwość zebrania wszelkich informacji na temat wielowymiarowych aspektów branży Outdoor.
Peak Performance
2004.02.03
Jak Ci się podoba tegoroczne ispo?
Jest wspaniałe! Myślę, że to dla nas bardzo ważne miejsce. Jest znacznie więcej zwiedzających i wszystko jest tutaj całkiem nowe. Wystawcy nie pokazują znanych rozwiązań i produktów. To bardzo dobre dla każdego.
Ecco penetruje rynek butów do biegania
2004.02.03
Trzy lata po wprowadzeniu opatentowanej technologii Receptor Technology 2001 we współpracy z Panum Institute przy Uniwersytecie w Kopenhadze, Sam Spears, dyrektor oddziału Ecco, ogłasza, że nadszedł czas, "aby technologia zrobiła krok naprzód".
Powrót asics na targi zimowe ispo
2004.02.03
Rozmowa z Ralfem Schönem, category managerem Running/Walking w asics.
Ze swoją 50-letnią historią asics zalicza się już prawie do tradycyjnych marek. Jakby pan określił pozycję asics na rynku?
To prawda, że mamy zaledwie 10-letnie doświadczenie w tworzeniu i produkcji obuwia sportowego, ale również udowodniliśmy naszą siłę innowacji w segmencie funkcjonalnego ubioru sportowego. asics jest znaną i cenioną marką na całym świecie jako niezawodna i dynamiczna. Spora liczba maratończyków, którzy zaufali butom do biegania asics (40-50%) jest największą satysfakcją dla naszej pracy. asics czerpie korzyść z dużej lojalności do marki. Miłość do sportu, komunikowanie się ze sportowcami oraz niesłabnące naukowe zaangażowanie tworzą fundament sukcesu. Z tego powodu asics zawsze nadawał tempo wprowadzaniu innowacji technicznych.
200 lat Schöffel`a
2004.02.02
Od skarpetek do odzieży sportowej: długa droga przez dwa stulecia, która nawet nie zbliża się do mety, przebyta przez wiodącą europejską firmę Schöffel - producenta odzieży górskiej, narciarskiej oraz typu outdoor. 200 lat Schöffel’a pokazuje w jaki sposób można w pasjonujący sposób połączyć tradycję z innowacją. Lojalność do miejsca, międzynarodowy know-how outdoor-u, pozycja lidera na rynku, oraz klasa średnia - ten rodzinny interes w siódmym pokoleniu udowadnia, że wszystkie te zagadnienia niekoniecznie muszą być ze sobą sprzeczne.
Ma Boyle wciąż twarda, wciąż z uśmiechem
2004.02.02
Żaden inny przedsiębiorca branży outdoor’owej nie jest bardziej sławny niż Gert "Ma" Boyle z Columbia Sportswear, która w tym roku będzie obchodzić 80 lat. Ispo przyznało jej nagrodę Lifetime Achievement Award.
Helly Hansen - nowe cele i nowy zarząd
2004.02.02
Po raz pierwszy pod nowym zarządem, Helly Hansen bierze udział w Ispovision. Firma rozpoczęła również współpracę i realizację wspólnych projektów z eVENT specjalizującym się w tkaninach zaawansowanych technologicznie. Ispo_news rozmawia z Andreasem Gras i Simone Bolsinger.
Innowacyjność, funkcjonalność i styl
2004.02.01
Branża outdoor’owa zawsze lubiła udowadniać, że jest wiodącym segmentem rynku, jeśli chodzi o wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań! Nie inaczej jest i tym razem. Przechadzając się po outdoor_ispo, w halach B4 - B6, nie wiesz gdzie najpierw spojrzeć.
poprzednie
1 - 12 z 13
następne
Relacja
news
outdoor
ispovision
ski_ispo
Volvo forum
Spis wiadomości
Galerie (103 zdjęcia)
ispovision
zobacz wszystkie galerie
Spis wiadomości
Drugie zwycięstwo Jeremy`ego Florcs na Billabong Pro Junior
Billabong startuje z nową marką, Honolua Surf
Formularz zgłoszeniowy na ispo winter 05
Bode podpisuje kontrakt z Atomic na dwa lata
Dziesiąte BrandNew Awards
Monachium: centrum biznesu i podróży.
Ispocard ma nowe dwie oferty dla swoich partnerów
Korporacja VF przejmuje Vans
Montrail zatrudnia Bruno De Muynck`a
Trzeci sklep firmowy adidasa w USA
Strona O`Neill Deep Blue Open znowu w internecie
Zwycięzcy Gear of the Year magazynu U.S. Outside
Druga edycja Foxecs
Katalog i internetowy system informacji
Plan imprezy
Rowery Scott powracają do US.
Nowy dyrektor marketingu i marki Bernthal w K2 Europa
ispo_news Review
Kanadyjska grupa Forzani przejmuje Gen-X
Brasher i Berghaus inwestują w przyszłość
Grupa Pentland otrzymuje licencje Airwalk
Rusty odzyskał prawa do znaku towarowego.
Nordic Challenge na ispo summer 04
Lotto: silny wzrost w Europie
Kluczowi sprzedawcy na ispo winter 04
5150 wypuszcza Band of Reckless Rockers!...
Budweiser rozszerza sponsoring formuły 1 BMW Williams
Pierwszy sklep asics w Kolonii
Karrimor sprzedany firmie Lonsdale Sports
Globtrotter otwiera nowy sklep outdoorowy w Hamburgu
Morrow ogłasza nowy team na sezon 04/05
Adidas rozpoczyna światową kampanię reklamową z Muhammadem Alim
Columbia Sportswear na ispo summer 04
ispo_news Review winter 04 nadchodzi
Ispo Chiny 2005: "Tylko marki" w Szanghaju
Grupa Amer jest zadowolona z wyników w roku 2003
ispo winter 04 - raport
Opinie na temat ispo zima 04
Nowości Dynastara
Kneissl - Siła tradycji
Rossignol stawia na styl
Włochy - rynek narciarski z wyróżnieniem
CamelBak na zimę
Recco prosperuje
Therm-ic to synonim wygody i ciepła
Elan Fusion Pro Technology
STÜSSY - "Porównywane do?... niczego... idziemy własną drogą"
Salomon: Wake Up Call!
Patagonia: Crossover powoduje wzrost
Nowości Schoeller`a Lato 2005
Lowa: po prostu więcej
Silniejsza płeć
Quiksiver: Bliskość z młodzieżą
Deters z Reebok o ispovision
Outdoor nadal głównym trendem w przyszłości dla Columbii
I European Oudoor Summit
Peak Performance
Quiksilver i Billabong
Cordura® Bag Award
Wielka impreza na board_ispo
Nordyckie piękno II
Pierwszy European Ski Summit
Ecco penetruje rynek butów do biegania
2nd European Ski Awards
Projektanci ze Sztokholmu celebrują debiut na ISPOVISION
TIMEZONE na ispovision
Ispovision ŚWIATOWA PREMIERA
Powrót asics na targi zimowe ispo
CONVERSE - odzież dla zwolenników czynnego wypoczynku
Nagrody European Ski
Dobra zima
Carhartt - to jest zabawa
Ispo Outdoor Award
Dalszy ciąg bumu na fitness
Nagrody brandnew
200 lat Schöffel`a
Brunotti - Prowokacja i serwis
Nordycke piękno
Ma Boyle wciąż twarda, wciąż z uśmiechem
Helly Hansen - nowe cele i nowy zarząd
Gore-Tex: Gloves Snowball Games
Henrik Otto, Dyrektor Projektowy Volvo
VOLVO SportsDesign FORUM
Ispo winter 04 otwarte
Innowacyjność, funkcjonalność i styl
Siła kobiet na ispo
Rekordowa liczba wystawców
Na desce z Mount Everest
Nike wiodąca marka outdoor
Główne atrakcje ispo
Alexander Popow zostaje partnerem Compex
Prezentacja WGSN Globar Trend Direction
ODLO wycofuje się z odzieży dla rowerzystów
Nowe marki na board_ispo winter 04.
Peter Bauer wystawia nowy serial na kanale Eurosport
Nowy vice prezes sprzedaży na US Pony Apparel
Burton Snowboards przedstawia Girlie Snowboard Camps
Volvo SportsDesign FORUM
Ride Team uderza na Calgary i Banff
Jean-Marc Thomas nowy dyrektor Rusty Europe
m2b - "Sukces przez innowacje"
Zaoszczędź do 50% dzięki przedsprzedaży biletów na ispo
Reebok i ispo winter 04 oraz ispovision
Amer chce skupić się tylko na sporcie.
Nowa grupa sprzedaży Elana
Otwarcie sklepu North Face w Livigno/Włochy
Ożywa strona O`Neill SB-Jam.
Wayne Merck prezesem K2
Kayland wspiera Ice Factor, najwększy ośrodek do wspinaczki
Tymczasowe biuro Hurley Europa
Konkurs snowboardowy w U.S.A. - najlepszy od wielu lat
Speedo przedłuża kontrakt z Phelps
Salomon Winter World w Monachijskim parku olimpijskim
Ispo - bezcenne źródło informacji
ispo forum w Sölden
Bezpłatny newsletter skionline.pl
Dopisując się do bazy subskrybentów otrzymasz:
dostęp do najświeższych informacji na temat sprzętu, stacji
oraz wydarzeń na polskich i alpejskich stokach;
bieżące informacje o warunkach śniegowych i pogodowych w górach;
atrakcyjne oferty wyjazdów i szkoleń narciarskich w kraju i za granicą;
informacje o konkursach.