skionline.pl sprzęt relacje
Wiadomości
Patagonia: Crossover powoduje wzrost
2004.02.04
Herve Chabert, dyrektor sprzedaży i marketingu w Patagonia Europe, uważa, że wprowadzenie nowej linii "edge" na jesień 2004 spowoduje nagły "wybuch" wzrostu sprzedaży, po dwóch latach raczej stałego i umiarkowanego poziomu dochodu. Linia "edge" jest całościową kolekcją, stworzoną dla narciarzy i free riderów. Obok stale aktualnego i ważnego tematu "kobiety", Patagonia wierzy w rosnące połączenie narciarstwa i outdoor-u.
Nowości Schoeller`a Lato 2005
2004.02.04
Soft-shell Nr 1 - Komfort

Załóż, noś i czuj się dobrze: po doskonałym sezonie zimowym, Schoeller przygotował na ISPO poszerzoną kolekcję Soft-shell Lato 2005. Nowa kolekcja przyciąga oko oryginalnym wzornictwem, ciekawą strukturą, łączeniem dwóch kolorów, błyszczącą fakturą lub zmianą koloru.
Lowa: po prostu więcej
2004.02.04
Założona 80 lat temu jako biznes rodzinny, Lowa jest obecnie w własnością większościową Tecnica Group. W wywiadzie, który w całości prezentowany jest na stronie www.ispo.com, Werner Riethmann, dyrektor naczelny Lowa od 1992 r., opisał obecną sytuację oraz przyszłość producenta obuwia sportowego
Outdoor nadal głównym trendem w przyszłości dla Columbii
fot. J.Ciszak/skionline.pl2004.02.03
Wolfgang Fischle, dyrektor naczelny Columbia Sportwear Germant GmbH, wierzy, że przemysł outdoor będzie nadal się rozwijać. "Outdoor jest stale w modzie, a trend ten będzie trwał" - mówi Fischle w wywiadzie dla ispo_news, który w całości znajduje się na stronie www.ispo.com.
I European Oudoor Summit
2004.02.03
Po sukcesie osiągniętym przez pierwszy board_ispo Snow Summit rok temu, europejski szczyt Outdoor świętuje swoją premierę na targach ISPO zima 2004. Impreza informacyjna odbywająca się w hali B5, dostarczy detalistom, przedstawicielom branży oraz wszystkim zainteresowanym, możliwość zebrania wszelkich informacji na temat wielowymiarowych aspektów branży Outdoor.
Peak Performance
2004.02.03
Jak Ci się podoba tegoroczne ispo?
Jest wspaniałe! Myślę, że to dla nas bardzo ważne miejsce. Jest znacznie więcej zwiedzających i wszystko jest tutaj całkiem nowe. Wystawcy nie pokazują znanych rozwiązań i produktów. To bardzo dobre dla każdego.
Ecco penetruje rynek butów do biegania
2004.02.03
Trzy lata po wprowadzeniu opatentowanej technologii Receptor Technology 2001 we współpracy z Panum Institute przy Uniwersytecie w Kopenhadze, Sam Spears, dyrektor oddziału Ecco, ogłasza, że nadszedł czas, "aby technologia zrobiła krok naprzód".
Powrót asics na targi zimowe ispo
2004.02.03
Rozmowa z Ralfem Schönem, category managerem Running/Walking w asics.

Ze swoją 50-letnią historią asics zalicza się już prawie do tradycyjnych marek. Jakby pan określił pozycję asics na rynku?

To prawda, że mamy zaledwie 10-letnie doświadczenie w tworzeniu i produkcji obuwia sportowego, ale również udowodniliśmy naszą siłę innowacji w segmencie funkcjonalnego ubioru sportowego. asics jest znaną i cenioną marką na całym świecie jako niezawodna i dynamiczna. Spora liczba maratończyków, którzy zaufali butom do biegania asics (40-50%) jest największą satysfakcją dla naszej pracy. asics czerpie korzyść z dużej lojalności do marki. Miłość do sportu, komunikowanie się ze sportowcami oraz niesłabnące naukowe zaangażowanie tworzą fundament sukcesu. Z tego powodu asics zawsze nadawał tempo wprowadzaniu innowacji technicznych.
200 lat Schöffel`a
fot. J.Ciszak/skionline.pl2004.02.02
Od skarpetek do odzieży sportowej: długa droga przez dwa stulecia, która nawet nie zbliża się do mety, przebyta przez wiodącą europejską firmę Schöffel - producenta odzieży górskiej, narciarskiej oraz typu outdoor. 200 lat Schöffel’a pokazuje w jaki sposób można w pasjonujący sposób połączyć tradycję z innowacją. Lojalność do miejsca, międzynarodowy know-how outdoor-u, pozycja lidera na rynku, oraz klasa średnia - ten rodzinny interes w siódmym pokoleniu udowadnia, że wszystkie te zagadnienia niekoniecznie muszą być ze sobą sprzeczne.
Ma Boyle wciąż twarda, wciąż z uśmiechem
2004.02.02
Żaden inny przedsiębiorca branży outdoor’owej nie jest bardziej sławny niż Gert "Ma" Boyle z Columbia Sportswear, która w tym roku będzie obchodzić 80 lat. Ispo przyznało jej nagrodę Lifetime Achievement Award.
Helly Hansen - nowe cele i nowy zarząd
2004.02.02
Po raz pierwszy pod nowym zarządem, Helly Hansen bierze udział w Ispovision. Firma rozpoczęła również współpracę i realizację wspólnych projektów z eVENT specjalizującym się w tkaninach zaawansowanych technologicznie. Ispo_news rozmawia z Andreasem Gras i Simone Bolsinger.
Innowacyjność, funkcjonalność i styl
2004.02.01
Branża outdoor’owa zawsze lubiła udowadniać, że jest wiodącym segmentem rynku, jeśli chodzi o wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań! Nie inaczej jest i tym razem. Przechadzając się po outdoor_ispo, w halach B4 - B6, nie wiesz gdzie najpierw spojrzeć.
poprzednie1 - 12 z 13następne
Relacja

zobacz wszystkie galerie