Po raz pierwszy pod nowym zarządem, Helly Hansen bierze udział w Ispovision. Firma rozpoczęła również współpracę i realizację wspólnych projektów z eVENT specjalizującym się w tkaninach zaawansowanych technologicznie. Ispo_news rozmawia z Andreasem Gras i Simone Bolsinger.
Od września objął Pan stanowisko Dyrektora Generalnego Helly Hansen. Jakie plany na najbliższe miesiące?
Graf: Nasze wysiłki skupią się głównie na rozwoju działu produktów funkcjonalnych dla zwolenników sportów zimowych i wodnych. Większą wagę przywiązujemy również do rozwoju działu zajmującego się odzieżą sportową. Według mnie, najbardziej obiecujący jest segment pracujący nad rozwojem i promocją obuwia sportowego. Biorąc pod uwagę nasze ostatnie doświadczenia i wyniki sprzedaży, które zdecydowanie przerosły nasze oczekiwania, optymistycznie patrzymy w przyszłość, dokładając wszelkich starań, aby utrzymać pozytywny trend.
Nowy zarząd z pewnością wprowadzi zmiany. Jakich wiadomości możemy spodziewać się w najbliższym czasie?
Graf: Na pewno włożymy więcej pracy w rozwój koncepcji sprzedażowych - dotyczy to wszystkich działów. W szczególności planujemy rozwinąć program sprzedażowy naszych produktów z linii LIFA (bielizna funkcyjna), co usprawni współpracę z dystrybutorami detalicznymi. Planujemy również rozbudowę działu poświęconego sportom wodnym. W tej chwili wnikliwie badamy i analizujemy zagadnienia związane ze sportami wodnymi, co z pewnością pomoże nam w skutecznym opanowaniu rynku. Obecnie prowadzimy również intensywną kampanię za pomocą poczty elektronicznej, skierowaną do szkół narciarskich i snowboard’owych; proponujemy wyposażenie grup w niezbędny sprzęt w naszych punktach sprzedaży.
W sezonie zimowym 04/05 będziecie korzystać z technologii opracowanej prze eVENT - czego możemy się spodziewać?
Bolsinger: Projektując bieliznę zimową dla sportowców, przede wszystkim brano pod uwagę 2 aspekty: ciepło i zapewnienie suchości poprzez użycie właściwych tkanin. Tylko w takim ubraniu można w pełni skupić się na nartach, desce, lub innych sportach. Kluczowym zagadnieniem jest również kwestia "oddychalności", która zdecydowanie wpływa na komfort użytkowania odzieży. Stąd też nasze ciągłe badania i wysiłki mające na celu opracowanie nowych, lepszych rozwiązań i decyzja o podjęciu współpracy z eVENT, którego technologie zostaną wdrożone już w sezonie 2004/2005.
Helly Hansen po raz pierwszy prezentuje swe produkty na Ispovision. Jakie są Państwa oczekiwania?
Bolsinger: decydując się na udział w Ispovision, braliśmy pod uwagę dwa główne cele strategiczne: zależy nam nie tylko na pozyskaniu nowych klientów, którzy docenią jakość technologicznie zaawansowanej, funkcjonalnej odzieży sportowej, ale również na nawiązaniu kontaktów z potencjalnymi partnerami handlowymi; interesują nas głównie licencjonowane sieci sprzedaży detalicznej. Dlatego też nasze stoisko będzie zorganizowane na kształt Sklepu Helly Hansen, w którym zaprezentujemy obecne trendy i własny styl. (ap)
|