Hans - Hermann Deters, Vice prezes i dyrektor zarządzający Reebok w Europie Centralnej
Ogólnie rzecz biorąc, bardzo nas cieszy, że ispo podjęło nowe wyzwania i śledzi zmiany na rynku; dobrze, że stymuluje i wdraża świeże koncepty. Zdajemy sobie sprawę, że potrzebne są nowe pomysły marketingowe, zwłaszcza jeśli uświadomimy sobie coraz bliższe związki pomiędzy modą i sportem.
Reebok zawsze był związany ze sportem, dlatego też na ispo zaprezentujemy nowe kolekcje obuwia do biegania, spacerów, ćwiczeń fitness oraz do koszykówki. Ispovision w szczególności pomoże nam w wypromowaniu marki RBK, która jest skierowana do młodych ludzi. Kolekcja oznaczona nowym znakiem to połączenie stylu sportowego i rozrywki. Dobrym odnośnikiem jest np. kultura hip hop’owa. Dodatkowo, zaprezentujemy również nasze stylowe kolekcje z serii Lifestyle Classic i Diamond.
skionline.pl
|