skionline.pl sprzęt relacje
Wiadomości
Patagonia: Crossover powoduje wzrost
2004.02.04
Herve Chabert, dyrektor sprzedaży i marketingu w Patagonia Europe, uważa, że wprowadzenie nowej linii "edge" na jesień 2004 spowoduje nagły "wybuch" wzrostu sprzedaży, po dwóch latach raczej stałego i umiarkowanego poziomu dochodu. Linia "edge" jest całościową kolekcją, stworzoną dla narciarzy i free riderów. Obok stale aktualnego i ważnego tematu "kobiety", Patagonia wierzy w rosnące połączenie narciarstwa i outdoor-u.
Nowości Schoeller`a Lato 2005
2004.02.04
Soft-shell Nr 1 - Komfort

Załóż, noś i czuj się dobrze: po doskonałym sezonie zimowym, Schoeller przygotował na ISPO poszerzoną kolekcję Soft-shell Lato 2005. Nowa kolekcja przyciąga oko oryginalnym wzornictwem, ciekawą strukturą, łączeniem dwóch kolorów, błyszczącą fakturą lub zmianą koloru.
Lowa: po prostu więcej
2004.02.04
Założona 80 lat temu jako biznes rodzinny, Lowa jest obecnie w własnością większościową Tecnica Group. W wywiadzie, który w całości prezentowany jest na stronie www.ispo.com, Werner Riethmann, dyrektor naczelny Lowa od 1992 r., opisał obecną sytuację oraz przyszłość producenta obuwia sportowego
Silniejsza płeć
2004.02.04
Przemysł narciarski jest zgodny - temat "kobiety" nie może być już traktowany marginalnie, liczby przekonały nawet najbardziej ostrą krytykę: stosunek wszystkich produktów dla kobiet vs. udział artykułów dla kobiet na rynku narciarskim wynosi 20-25% vs. 40-45% i wzrasta - dane na podstawie badań przeprowadzonych przez Rossignol!
Quiksiver: Bliskość z młodzieżą
2004.02.04
Ogromny nacisk, jaki wywiera dział kobiecej odzieży sprtowej na bard_ispo 04 może mieć swoje korzenie u generalnego managera Quiksilver Pierre Agnes. Jako członek reprezentacji Francji w 1986 roku Pierr był przyjacielem nieśmiałej 16 letniej Amerykanki, w trakcie Światowych Mistrzostw Amatorów.
Deters z Reebok o ispovision
2004.02.03
Hans - Hermann Deters, Vice prezes i dyrektor zarządzający Reebok w Europie Centralnej

Ogólnie rzecz biorąc, bardzo nas cieszy, że ispo podjęło nowe wyzwania i śledzi zmiany na rynku; dobrze, że stymuluje i wdraża świeże koncepty. Zdajemy sobie sprawę, że potrzebne są nowe pomysły marketingowe, zwłaszcza jeśli uświadomimy sobie coraz bliższe związki pomiędzy modą i sportem.
Outdoor nadal głównym trendem w przyszłości dla Columbii
fot. J.Ciszak/skionline.pl2004.02.03
Wolfgang Fischle, dyrektor naczelny Columbia Sportwear Germant GmbH, wierzy, że przemysł outdoor będzie nadal się rozwijać. "Outdoor jest stale w modzie, a trend ten będzie trwał" - mówi Fischle w wywiadzie dla ispo_news, który w całości znajduje się na stronie www.ispo.com.
I European Oudoor Summit
2004.02.03
Po sukcesie osiągniętym przez pierwszy board_ispo Snow Summit rok temu, europejski szczyt Outdoor świętuje swoją premierę na targach ISPO zima 2004. Impreza informacyjna odbywająca się w hali B5, dostarczy detalistom, przedstawicielom branży oraz wszystkim zainteresowanym, możliwość zebrania wszelkich informacji na temat wielowymiarowych aspektów branży Outdoor.
Peak Performance
2004.02.03
Jak Ci się podoba tegoroczne ispo?
Jest wspaniałe! Myślę, że to dla nas bardzo ważne miejsce. Jest znacznie więcej zwiedzających i wszystko jest tutaj całkiem nowe. Wystawcy nie pokazują znanych rozwiązań i produktów. To bardzo dobre dla każdego.
Quiksilver i Billabong
2004.02.03
Jak twoje potrzeby marketingowe i pozycja różnią się w Europie i Ameryce?
W Europie od początku O’Neill był na pozycji jako marka surfingowa i snowboardowa. Natomiast w Ameryce jest to głównie marka surfingowa. Quiksilver i Billabong są tam przodującymi markami surfingowymi, tutaj dodatkowo przodujemy w marce snowboardowej. W Ameryce nie można mieć obu.
Cordura® Bag Award
2004.02.03
Cordura®
Bag Award - logstoff.com,
Niemcy, 2000

Pisanie e-maila do torby? Nie, raczej do jej właściciela! Logstoff.com oferuje kolekcje stylowych i skomplikowanych toreb z adresem emailowym dołączonym do nich. Więc każdy może przesłać list do podobnie myślącej osoby. Więc jak się poznaliście? Dzięki mojej torbie!
Wielka impreza na board_ispo
2004.02.03
Hale A1-A3 to miejsce święte dla \"deskarzy\". Impreza, muzyka i zabawa są wszędzie - jak co roku. Można zrelaksować się na stanowisku Snow Summit (A1) lub Sound Squat (A2), lub zobaczyć trochę akcji na Camelbak Rail Session (A2). Po drodze, można zdobyć trochę informacji o nowościach w sprzęcie, ubraniach i akcesoriach.
poprzednie49 - 60 z 115następne
Relacja

zobacz wszystkie galerie