| fot. J.Ciszak/skionline.pl |
|
Wolfgang Fischle, dyrektor naczelny Columbia Sportwear Germant GmbH, wierzy, że przemysł outdoor będzie nadal się rozwijać. "Outdoor jest stale w modzie, a trend ten będzie trwał" - mówi Fischle w wywiadzie dla ispo_news, który w całości znajduje się na stronie www.ispo.com.
Dzięki stałemu, tradycyjnemu wzrostowi, Fischle wierzy, że rozwój tej branży nie jest w niebezpieczeństwie. Oczekuje on wzrostu sprzedaży o 10% w Columbia Niemcy w roku 2003, który jest częściowo spowodowany faktem, że "z powodów ekonomicznych wiele zamówień złożyliśmy zimą 2003 z różnymi datami dostaw. Dostarczanie sprzedawcom różnorodnych produktów powoduje szybszą sprzedaż, większą płynność finansową i ułatwiają finansowanie". W połączeniu z takimi rozwiązaniami znajdującymi swoje odzwierciedlenie w "żywej dyskusji detalistów", Fischle wierzy, że podstawowym zadaniem producentów jest "dostarczenie detalistom produktów, które mogą sprzedać najszybciej jak to możliwe z określonym zyskiem; a wybór produktów musi zapewnić klientów, że będą oni w 100% zadowoleni z zakupu". Szeroka gama produktów, tak jak w przypadku Columbii, doskonale się sprawdza, a sprzedawcy są zawsze zaopatrzeni w nowe, aktualne produkty.
Segment obuwia w Columbii również pokazał pozytywny ruch. W Niemczech, liczba wczesnych zamówień na lato 2004 wzrosła o ponad 30%; stały silny rozwój spowoduje więcej takich ruchów na rynku latem 2005 r.
Dyrektor naczelny Columbia Niemcy oczekuje wiele po ich nowej, szeroko zakrojonej kampanii reklamowej; kampania rozpocznie się wraz z wprowadzeniem nowej kolekcji na zimę 2004. "Planujemy zainwestować więcej pieniędzy w tą dziedzinę, szczególnie w Niemczech, jak i w czytelników z grupy docelowej, którzy są tak otwarci i zróżnicowani, tak jak to sugeruje termin outdoor. Planowane jest umieszczenie reklam w magazynach takich jak m.in. "Stern" i "Geo".
skionline.pl
|