Aż siedemnaście forów tematycznych i udział 180 prelegentów i prominentnych gości przewiduje program kongresu na temat sponsoringu w sporcie, który odbędzie się w Monachium w dniach 28-29 stycznia. Impreza, będąca w istocie największym tego typu wydarzeniem na skalę europejską, odbędzie się już po raz kolejny. Bardzo pozytywny oddźwięk na ostatnią edycję projektu każe organizatorom - ESB Europäische Sponsoring-Börse i magazynowi SPONSORs - spodziewać się dużego zainteresowania publiczności: w ciągu dwóch dni konferencję odwiedzić ma około 1500 osób.
W roli prelegentów wystąpią m.in. Utz Claassen (BDI initiativ, EnBW), Richard Worth (Sportfive), Philippe Blatter (Infront Sports & Media), Thomas Bach (DOSB), Karl-Heinz Rummenigge (FC Bayern München), Dejan Jocic (Sirius SportMedia), J. Johan Jervoe (McDonald’s) i Phil Lines (Premier League).
Organizatorzy dwunastej już z kolei edycji ispo Sportsponsoring Congress postanowili zaimplementować pewne zmiany. Na drugi dzień kongresu zaplanowano różnorodne fora dyskusyjne. Ten kierunek rozwoju imprezy z sukcesem rozwijany jest już od kilku lat. Kongres zakończy miły akcent w postaci After-Work-Party. Ponadto uczestnicy będą mieli w tym roku do dyspozycji obszerną część rekreacyjną. Przebieg imprezy będzie relacjonowany w mediach w szerszym niż dotąd zakresie.
Więcej informacji: www.sportsponsoringkongress.de
|