Już po raz trzeci z rzędu w ramach targów ispo odbędzie się projekt pod nazwą ispo Best Ager. W centrum zainteresowania ponownie znajdzie się grupa konsumentów w wieku 50+. Poprzednie edycje platformy Best Ager cieszyły się dużym zainteresowaniem. Podobnie jak było to dotąd, również i tym razem ekspozycja będzie miejscem prezentacji danych rynkowych dotyczących tej kategorii klienteli oraz opracowanych z myślą o niej koncepcji marketingowych.
Projekt ispo Best Ager dla producentów jest okazją do zaznajomienia się z danymi dotyczącymi popytu w ramach grupy docelowej pokolenia 50+, a także z zestawem narzędzi i procedur istotnych w zarządzaniu kontaktami z tą grupą klientów.
Nowością w ramach ispo Best Ager będzie tej zimy segment SkiVision. Pomysłodawcy z VDMD (stowarzyszenie niemieckich projektantów mody i wzornictwa) postanowili stworzyć oryginalne aranżacje obrazujące style, jakie obowiązywać będą w modzie narciarskiej w kolejnym sezonie. Projekt ten skierowany jest przede wszystkim do pań.
|