Ten ekskluzywny model carvingowy dla doświadczonych i mających bardzo dobrą kondycję fizyczną narciarzy. Posiada nowoczesny design, nowe taliowanie i jest ultra lekka. Frequency Tuning jest odpowiedzialny za płynną jazdę, Aircarbon Ti za sztywność i precyzyjną reakcję na ruchy użytkownika. Nowy Booster podnosi narciarza o 15 mm i zapewnia optymalną pozycję.
Technologie: AirCarbon, Power Vacuum, Booster, Power Track Control, Air Core, Frequency Tuning (FT)
Wyniki testu:
Dobre wytaliowanie i mała waga sprawiają, że narta jest bardzo zwrotna. Rzuca się w oczy jej nowoczesny design.
Ten ekskluzywny model carvingowy dla doświadczonych i mających bardzo dobrą kondycję fizyczną narciarzy. Posiada nowoczesny design, nowe taliowanie i jest ultra lekka. Frequency Tuning jest odpowiedzialny za płynną jazdę, Aircarbon Ti za sztywność i precyzyjną reakcję na ruchy użytkownika. Nowy Booster podnosi narciarza o 15 mm i zapewnia optymalną pozycję.
Wysoko modułowane włókno węglowe. Technologia produkcji opracowana została przez firmę Fischer Advanced Composite Components zajmującą się produkcją i projektowaniem nowych materiałów i części na potrzeby lotnictwa.
Materiał ten stosowany jest wyłącznie w sprzęcie marki Fischer, co czyni je wyjątkowymi. AirCarbon cechuje się bardzo dobrym współczynnikiem tłumienia drgań, dużą elastycznością, wytrzymałością kinetyczną oraz ekstremalnie niską masą. W nartach stosowany jako zewnętrzny płaszcz wzmacniający nośny przenoszący siły narciarza bezpośrednio do krawędzi.
Power Vacuum
Homogeniczna i całkowicie pozbawiona drgań produkcja wykorzystuje najnowsze materiały jak: Titanium, Aircarbon, Włókno szklane oraz rdzenie drewniane bardzo wysokiej jakości dla uzyskania doskonałych parametrów sprzętu.
Narty o konstrukcji Power Vacuum posiadają warstwę laminatu przenoszącego obciążenie tuż pod szatą graficzną, dzięki czemu przenoszą one energię dokładnie i wprost do właściwej krawędzi.
Booster
Podest podwyższający płaszczyznę montażu wiązań. Umożliwia on wykonywanie dużo ciaśniejszych skrętów przy mniejszym niż normalnie wychyleniu ciała. Innym powodem zastosowania płyty Booster w nartach marki Fischer jest fakt, iż dzięki niemu nawet przy pełnym obciążeniu linia ugięcia nart pozostaje harmonijna.
Power Track Control
Kostka wykonana ze specjalnie spreparowanego elastomeru wkomponowana w trójwymiarowy system przenoszenia sił narty, zintegrowana z jej rdzeniem. W znaczącym stopniu eliminuje drgania przedniej części narty w normalnych okolicznościach przekazywane na nogę narciarza.
Air Core
Rdzeń, którego 80 proc. stanowi... powietrze. Technologia, dzięki której udało się stworzyć niezwykle lekkie narty. Wcześniej rozwiązanie to wykorzystywano w przemyśle lotniczym w elementach narażonych na działanie dużych sił i skręcanie.
Frequency Tuning (FT)
Ten proces harmonizacji właściwie pochodzi ze świata muzycznego. Fischer jest pierwszą firmą, która wprowadziła tą technologię do nart. Specjalnie skonstruowana siatka harmonizuje wibracje o wysokich częstotliwościach i zamienia je w energię doskonale rozprowadzaną na krawędzie nart.
A co na ten temat ma do powiedzenia jeden z najlepszych alpejczyków - Michael von Gruenigen: "To niewiarygodne - z Frequency Tuning jestem o wiele szybszy, narty prowadzą się bardzo płynnie, a każdy skręt powoduje jeszcze większe przyspieszenie. To naprawdę milowy krok naprzód w konstruowaniu nart, który pomógł mi w zdobyciu tytułu mistrza świata w St. Anton, czyli czegoś co chciałem zrobić od zawsze."