3D - narty - Dynastar |
W centralnej części rdzenia, gdzie działa mniejsza siła nacisku wywiercono otwór. Narta posiada wzmocnienia na zewnątrz – konstrukcja taka powoduje, że energia efektywniej przekazywana jest na krawędzie. W efekcie narta jest również lżejsza i łatwiejsza w prowadzeniu. Titanalowa, pokrywająca nartę warstwa dopasowana jest kształtem do rdzenia. Główne zalety – niska waga / dobre trzymanie / dobry kontakt narty ze śniegiem |
AIS - Autodrive Integrated System - narty - Dynastar |
Idealna transmisja siły z przodu stopy, wspomaga precyzyjną inicjację skrętu. Pływająca tylna cześć wspomaga naturalną pracę narty. Autodrive Integrated System czyni kontrolę nad nartami płynniejszą dając większą satysfakcję z jazdy. |
Autodrive - narty - Dynastar |
Opracowana przez Dynastara technologia Autodrive ma na celu zoptymalizowanie kontaktu narty ze śniegiem, a w konsekwencji poprawę płynności i dynamiki jazdy oraz przechodzenia ze skrętu w skręt. |
więcej |
Autodrive Fluid - narty - Dynastar |
System Autodrive Fluid nie tylko optymalizuje pracę narty w każdej fazie skrętu (większa siła i dynamika), lecz powoduje również, że poszczególne elementy narty (dzioby, talia i piętki) harmonijnie ze sobą współpracują. W efekcie narta doskonale inicjuje i wykańcza każdy skręt. |
więcej |
Autodrive Fluid Exclusive - narty - Dynastar |
Exclusive to technologia, która została opracowana specjalnie z myślą o paniach: - Narty są lżejsze dzięki zastosowaniu krótszej płyty, dopasowanej długością do rozmiarów damskich butów; - Wysokiej jakości system wiązań perfekcyjnie współpracuje z nartą; - Wysoki komfort jazdy (wyeliminowano drgania); - Elastyczność i dynamika nart dopasowana do damskiego stylu jazdy. |
Autodrive RS - narty - Dynastar |
Konstrukcja skorupowa / Torsion box z 7 mm stopniem + tytanalowa lub kompozytowa płyta typu Autodrive Rebound System. Rewolucyjna płyta spoczywa na 4 sprężynach kumulujących energię w czasie fazy sterowania skrętu i uwalnia ją w fazie wyjścia ze skrętu. Wynikiem tego jest doskonały kontakt krawędzi nart ze śniegiem podczas skrętu, błyskawiczne przyspieszanie i zmiana krawędzi. |
Autodrive SD - narty - Dynastar |
Konstrukcja skorupowa / torsion box. Łatwiejsza inicjacja skrętu, doskonała absorpcja drgań dająca w efekcie niespotykanie płynną jazdę, więcej kontroli i szybką poprawę stylu narciarza. |
Autodrive W - narty - Dynastar |
Konstrukcja skorupowa / torsion box, brak płyty lub ze specjalną płytą zaprojektowaną dla kobiet. Platforma pod wiązaniem podnosi piętę poprawiając pochylenie w przód, pozwalając na łatwiejszą inicjację skrętu. Konstrukcja torsion box ulokowana jest z tyłu narty i pod piętą w miejscach gdzie kobiety przykładają najwięcej siły. Dzięki takiej budowie zapewnia kobietom doskonałe trzymanie na lodzie i lepszą kontrolę nad nartą. |
Ccube Exclusive - narty - Dynastar |
Ccube to najnowszy zintegrowany system wiązań opracowany przez Dynastara. Koncept „Cruise Control” ma na celu ułatwić i uprzyjemnić jazdę początkującym narciarzom. Nowy system wiązań jest bardzo lekki i łatwy w obsłudze (szybkie wpinanie i wypinanie butów), oraz gwarantuje najwyższy poziom bezpieczeństwa.
Ccube Exclusive to system stosowany w serii nart Exclusive. - Wyjątkowo lekki (845 g) - Regulacja rozstawu wiązań od 261 – 330 mm |
CCube Junior - narty - Dynastar |
Ccube to najnowszy zintegrowany system wiązań opracowany przez Dynastara. Koncept „Cruise Control” ma na celu ułatwić i uprzyjemnić jazdę początkującym narciarzom. Nowy system wiązań jest bardzo lekki i łatwy w obsłudze (szybkie wpinanie i wypinanie butów), oraz gwarantuje najwyższy poziom bezpieczeństwa.
Ccube Junior to system przystosowany do nart juniorskich o długości od 140 – 150 cm. |