Opracowana przez Dynastara technologia Autodrive ma na celu zoptymalizowanie kontaktu narty ze śniegiem, a w konsekwencji poprawę płynności i dynamiki jazdy oraz przechodzenia ze skrętu w skręt.
1 – genialna konstrukcja gwarantująca poczucie kontroli w pierwszej fazie skrętu. Rodzaj konstrukcja różni się w zależności od grupy docelowej, dla jakiej produkowane są poszczególne modele nart oraz od rodzaju konkurencji.
2 – niezwykle mocne w talii; gwarantują precyzyjne wycinanie skrętów i perfekcyjne trzymanie krawędzi. W okolicy talii montowane są różne systemy wiązań, lub płyty, tak aby zoptymalizować parametry poszczególnych modeli nart, w zależności od poziomu umiejętności narciarza, lub konkurencji, do której narty są przeznaczone.
3 – specjalna konstrukcja piętki: dość elastyczna, w ostatniej fazie skrętu daje narcie dodatkowego „kopa”, uwalniając energie zakumulowaną w drugiej fazie skrętu.