Pierwszy Outdoor-Bike-Ordershow obejmujący działy outdoor, rowery, wędrówkę i wspinaczkę górską odbędzie się w centrum wystawienniczym M,O,C, w Monachium od niedzieli, 14 września do wtorku, 16 września 2003. Organizatorzy spełniają w ten sposób coraz wyraźniej artykułowane żądanie segmentu outdoor odnośnie zorganizowania w Europie imprezy poświęconej wyłącznie składaniu zamówień.
Impreza ta koncentruje się wyraźnie na sprzęcie z zakresu outdoor i sprzęcie rowerowym. Działy outdoor i rowery są ze sobą ściśle związane nie tylko pod względem merytorycznym, ale dotyczy to również ich kanałów dystrybucyjnych i cyklów składania zamówień. Impreza Outdoor-Bike-Ordershow oferuje nie tylko doskonałe połączenie produktów, ale stanowi również właściwą kombinację dla efektywnego i optymalnego pod względem kosztowym składania zamówień. Ustalając termin targów na wrzesień, organizatorzy dopasowali się do faworyzowanego przez handlowców z branży oraz producentów sprzętu terminu składania zamówień; jest to koniec głównego sezonu sprzedaży, posezonowych wyprzedaży i leży poza kalendarzem ferii w Europie. Termin składania zamówień we wrześniu jest idealnym uzupełnieniem poprzedzającego go procesu rozpoznania rynku. W trakcie czysto handlowej imprezy, jaką jest Outdoor-Bike-Ordershow można po zapoznaniu się ze kluczowymi informacjami i kierunkami rozwoju składać ostateczne zamówienia. Outdoor-Bike-Ordershow jest dobrym połączeniem właściwych segmentów, nie tylko we właściwym czasie, ale również we właściwym miejscu. Centrum targowe M,O,C jest również doskonale zlokalizowane, bowiem Monachium to metropolia leżąca w centrum Europy, u wrót Alp.
Centrum targowe M,O,C, to sprawdzone w organizacji różnych targów branżowych tereny targowe, łączące wszystkie zalety niezbędne dla profesjonalnego ośrodka imprez targowych: przejrzyste, dobrze podzielone pomieszczenia, których wystrój może być indywidualnie dostosowywany do potrzeb klientów, wewnętrzna i zewnętrzna infrastruktura; poczynając od optymalnego wyposażenia technicznego aż po bardzo dobre połączenia komunikacyjne. Na zakończenie należy też wspomnieć o zaangażowanym zespole organizatorów, towarzyszącym wystawcom i odwiedzającym od momentu pierwszej wizyty aż do zakończenia imprezy.
Na 15.000 m2 powierzchni ekspozycyjnej M,O,C, na stałe gościmy ponad 400 marek z branży outdoor i rowerowej. Połączenie z typowym dla tego segmentu Outdoor-Bike-Ordershow zapewni kompletność oferty. Handlowcy z branży będą mogli prowadzić intensywne negocjacje z dostawcami na temat zamówień, a równocześnie będą mogli dokonać przeglądu całego rynku.
Zgodnie z charakterem handlowym Outdoor-Bike-Ordershow jest prezentacją wystawców zorientowaną na produkty i nie wymaga budowy kosztownych stoisk. Elastyczna i nieskomplikowana aranżacja stoisk przy ich przestrzennym zagęszczeniu gwarantuje atmosferę intensywnej pracy.
Impreza Outdoor-Bike-Ordershow jest partnerem innych międzynarodowych targów specjalistycznych takich jak "Go Outdoors", "Soltex", i "ispo summer" oraz "ispo winter". Jest ona ponadto włączona do programu ispocard® membership, w którym obecnie uczestniczy już ponad 15.000 przedstawicieli branży. Dzięki temu Outdoor-Bike-Ordershow ma dostęp do atrakcyjnej, międzynarodowej sieci obejmującej ponad 220.000 kontaktów branżowych, programów dla wielkich klientów oraz odpowiednich kanałów komunikacyjnych.
Dalsze informacje na temat Outdoor-Bike-Ordershow są dostępne w internecie pod adresem www.outdoor-bike.com.
Kontakt: Tobias Gröber Stefanie Gerhardt komisarz targów referent prasowy Tel.: +49 89/32353-260 Tel.: +49 89/949 20610 Fax: +49 89/32352-261 IFax: +49 89/949 97 20610 info@outdoor-bike.com gerhardt@messe-muenchen.de
|