(skionline.pl) Jury spędziło 11 godzin analizując "młode" firmy, nowe marki, innowacyjne produkty oraz najnowsze projekty. Spośród 126 kandydatów pochodzących z 19 krajów, jury 8 edycji konkursu "Ispo Dupont BrandNew" wybrało zwycięzców w 6 kategoriach oraz generalnego zwycięzcę, kierując się takimi kryteriami jak: innowacja, projekt oraz potencjał marketingowy i rynkowy.
Zgłoszone do konkursu produkty odzwierciedlały widoczny trend w kierunku udoskonalania sprzętu do kite surfing’u, tym samym zostały ustanowione nowe standardy w zakresie funkcjonalności i możliwości korzystania ze sprzętu. W kategorii moda, dominowały bardzo modne kolekcje o charakterze sportowym; młodzi projektanci doskonale połączyli styl ze sportowym krojem.
Zaskoczeniem był wysoki udział procentowy firm amerykańskich (26%); bardziej licznie uczestniczyli w konkursie jedynie Niemcy (39%). Konkurs odbywał w prawdziwie międzynarodowym gronie, czego dowodem jest uczestnictwo firmy pochodzącej z Ghany.
Warunki umożliwiające wzięcie udziału w konkursie BrandNew są precyzyjnie określone: · Dany produkt, lub marka nie może być starszy niż 4 lata; · Produkt, zamysł, lub idea musi być innowacyjna; · Firma do tej pory nie prezentowała danego produktu na ispo
Wszystkich siedmiu laureatów wraz z pozostałymi 34 finalistami konkursu Ispo DuPont BrandNew Awards ma niepowtarzalną szansę, by po raz pierwszy zaprezentować na arenie międzynarodowej swe pomysły i nowatorskie rozwiązania w trakcie targów Ispo Summer 03, od niedzieli do wtorku (29.06 - 01.07) na terenie Targów Monachijskich. Każdy ze zwycięzców otrzyma darmową powierzchnię wystawienniczą w sektorze BrandNew Area w pawilonie A 5 - gwarantowane ze strony Ispo i DuPont, a także pakiet konsultingowy od firmy m2b. Oficjalne wręczenie nagród nastąpi w poniedziałek, 30 czerwca o godz. 18.00 i pawilonie A 5, BrandNew Area.
Jacek Ciszak
|