| fot. J.Ciszak |
|
Ogółem, ponad 1 100 wystawców z międzynarodowego przemysłu sportowego, z ponad 40 krajów będzie prezentować się na terenie nowych terenów targowych w Monachium, na powierzchni ponad 100 000 metrów kwadratowych. Nowa data i redukcja czasu trwania do 3 dni zaowocuje większą koncentracją dostawców i bardziej determinującą atmosferą pracy z wyraźnym skupieniem się na innowacjach produkcyjnych i informacjach o trendach. W związku z tym, codzienne wystawy zostały przedłużone do godziny 19.
Szczególna uwaga na ispo summer 03 będzie skierowana na specjalnych wystawców detalicznych. Innowacje produkcyjne na otwierającym konkursie ispo DuPont BrandNew, testowy program ispo_trainee_project, program członkowski ispocard® gwarantują nieskomplikowane i niedrogie zapoznanie się z oferta handlową.
Imprezy informujące o trendach, jak np. VOLVO SportsDesign FORUM, Colour Forum prezentowane przez Worth Global Style Network (WGSN) i Międzynarodowa wystawa projektantów sportów aktywnych - International Designer´s Exhibition of Active Sport (IDEAS), Promostyl Trend Barometer oraz pokazy mody, dostarczą handlowcom potrzebne informacje i pomysły na następny sezon. A jeśli chodzi o najnowsze trendy, takie jak Nordic walking to specjalne pokazy i imprezy zapewnią nam dokładne zapoznanie się z tematem oraz jak handlowcy mogą czerpać z nich zyski.
skionline.pl
|