Profesjonalne narty o agresywnej linii: doskonała geometria przekłada się na nadzwyczajne przenoszenie sił w krótkich i średnich skrętach. Drewniany rdzeń, podwójna titanalowa warstwa i wykończenie ślizgu World Cup Base Finish to ich niewątpliwe zalety.
Musisz to mieć: żółty rządzi! RC4 World Cup SC w wersji z żółtym ślizgiem to nic innego jak wykończenie ślizgu World Cup Base Finish, czyli technologia przeniesiona z Pucharu Świata. Dodatkowych atutem jest oczywiście wygląd na śniegu. Jakże charakterystyczny żółty kolor Fischera pod Twoja stopą - każdy na stoku zwróci na Ciebie uwagę!
Sekret tkwi w geometrii Sukces tkwi w geometrii. Wszystko opiera się na udanej koncepcji - taliowanie 122-68-103 jest idealne do slalomu i pozwala na wycięcie skrętu o promieniu 13m. Agresywny szybki skręt to jest to!
Płyta Racetrack to perfekcja Płyta Racetrack zapewnia doskonałe dynamiczne wyjście ze skretu nie usztywnia narty pod butem. Oznacza to, że energia jest absorbowana bezpośrednio przez nartę, bez żadnych strat.
Technologie: Sandwich Sidewall Construction, Hole Ski Technology, Sintered Bases, World Cup Tuning, Curv Booster, Concave Sidewall, Air Carbon Ti 0.8
Początkujący
Zawodnik
Na trasy
Poza trasy
Full Camber
Parametry techniczne
Technologie
Długość: 150/155/160/165/170 Promień: 13 m / 165 cm Taliowanie: 122-68-103
Krawędzie i ślizgi podlegają obróbce na doskonałych maszynach, na których przygotowuje się również sprzęt dla zawodników Pucharu Świata. Fischer dysponuje jedną z najnowocześniejszych linii produkcyjnych na świecie.
Sandwich Sidewall Construction
Oryginalny patent wykorzystywany w procesie produkcji rdzenia. Sprawia, że narta na całej długości jest niezwykle stabilna. Sandwich Sidewall Construction to "inteligentna" powłoka rdzenia wykonana z drewna bukowego lub topoli.
Niezwykle lekki i wytrzymały materiał będący połączeniem węglanu (Air Carbon) i tytanu. Gwarantuje doskonałą jakość jazdy i lepszą kontrolę nart
Hole Ski Technology
Zmniejszony moment bezwładności dzięki niższej wadze dziobu narty - dla poprawy zachowania narty podczas drgań, jeszcze płynniejszej jazdy oraz lepszej kontroli podczas skrętów
Sintered Bases
Spiekany ślizg zapewnia lepszą chłonność smarów i żywotność konstrukcji.