Nie obawiaj się już zmiennych warunków śniegowych czy różnego terenu. Z tym modelem masz pewność, że technologia Carbon Tex nadaje nartom tej lekkości i wytrzymałości. Drgania i wibracje zostały znacznie wytłumione, a to oznacza płynny zjazd przy każdej prędkości.
Doskonały design Transalp 90 Carbon to majstersztyk we wszechstronności. Skrętność, precyzja, pełna kontrola. Doskonała przy podejściach jak i zjeździe. Osiągnięto doskonałość.
Cel - niska waga Magia polega na idealnym zbilansowaniu wagi i wydajności nart. Fischer osiągnął doskonałość w tym modelu. Śmiałkowie chcący poczuć niezwykłą lekkość i wyjątkową wydajność nart znajdą wszystko w tym modelu.
Magia Carbonu Carbon Tex to powłoka z włókna węglowego zapewniająca wyjątkową charakterystykę narty. Użycie tej technologii miało swój cel. Obniżenie wagi i nadanie sprężystości. Dzięki temu bezproblemowa jest jazda na nartach i banalnie łatwy montaż foki lub PROFOILa.
Technologie: Air Tec Ti, Carbon Tech, Sandwich Sidewall Construction, Paulownia Core, Tour Rocker, Aeroshape, Sintered Bases
Początkujący
Ekspert
Na trasy
Poza trasy
Tip Rocker
Parametry techniczne
Technologie
Długość: 155/162/169/176/183 Promień: 19 m / 176 cm
Oryginalny patent wykorzystywany w procesie produkcji rdzenia. Sprawia, że narta na całej długości jest niezwykle stabilna. Sandwich Sidewall Construction to "inteligentna" powłoka rdzenia wykonana z drewna bukowego lub topoli.
Odpornych na skręcanie włókna węglowe stosowane w konstrukcji nart. Sprawiają, że narty są sztywne poprzecznie, lecz elastyczne wzdłużnie.
Sintered Bases
Spiekany ślizg zapewnia lepszą chłonność smarów i żywotność konstrukcji.
Aeroshape
Optentowana technologia Aeroshape sprawia, że narta jest lżejsza i dzięki specjalnej konstrukcji rdzenia i powłoki także bardziej stabilna. Oto w jaki sposób narta Fischer Aeroshape oferuje lepszą wydajność w podejściach razem z poprawieniem osiągów w zjazdach.
3 do 4 mm ROCKER zapewnia, że przednia część narty znajduje się zawsze nad linią kopnego śniegu. Perfekcyjne przy podchodzeniu oraz optymalna wydajność przy zjeździe.