Sportowa geometria i zacięcie zdecydowanie wyróżniają tę nartę. Wysoka stabilność i sportowy charakter niepozbawiony komfortu. Znajdziemy tu połączenie SANDWICH SIDEWALL CONSTRUCTION oraz AirTec.
Technologie: AirTec, Sandwich Sidewall Construction, Carbon Tech, SLR 2 Women, Carbon Tech, On-Piste Rocker, Women BMP, Air Tec, Sintered Bases
Początkujący
Ekspert
Na trasy
Poza trasy
Tip Rocker
Parametry techniczne
Technologie
Długość: 145/150/155/160/165 Promień: 13 m / 160 cm Taliowanie: 118-68-100
WAGA LEKKA I TO BEZ KOMPROMISÓW Z własną opatentowaną technologią opracowaną specjalnie do nart z sektora NORDIC, która diametralnie zmniejszenia wagę. Fischer zdecydował się przenieść ową technologię do segmentu nart zjazdowych. Air Tec powoduje redukcję masy rdzenia do 25% przy takiej samej wydajności narty: sprężystość i elastyka pozostaje taka sama.
Materiał lekki może nawet lżejszy. Specjalne wykończenie, frezowanie powierzchni w pełnym wymiarze. To jeszcze bardziej zmniejsza wagę bez wprowadzania jakichkolwiek kompromisów w wydajności.
Sandwich Sidewall Construction
Oryginalny patent wykorzystywany w procesie produkcji rdzenia. Sprawia, że narta na całej długości jest niezwykle stabilna. Sandwich Sidewall Construction to "inteligentna" powłoka rdzenia wykonana z drewna bukowego lub topoli.
Odpornych na skręcanie włókna węglowe stosowane w konstrukcji nart. Sprawiają, że narty są sztywne poprzecznie, lecz elastyczne wzdłużnie.
Sintered Bases
Spiekany ślizg zapewnia lepszą chłonność smarów i żywotność konstrukcji.
Women BMP
Technologie opracowane z myślą o kobiecie i jej potrzebach względem sprzętu narciarskiego zebrane w jedną grupę MY STYLE.
On-Piste Rocker
Z On-Piste ROCKER Fischer do jazdy po przygotowanych stokach, narciarze mogą poczuć niesamowitą łatwość wchodzenia w zakręty bez obawy złapania krawędzi. Nowa geometria narty, bazująca na tradycyjnym kształcie Alpine, zapewnia bardziej harmonijny ruch podczas skrętu, który możesz poczuć. On-Piste ROCKER pozwala na doskonałe trzymanie krawędzi, nie wpływając przy tym na zmniejszanie osiągów i dynamiki: cała krawędź jest w śniegu, gdy jest to właśnie potrzebne, a harmonijny ruch podczas skrętu pozwala oszczędzać siły.