Bestseller sezonu 2015/16. Druga generacja modelu V-Werks Code. Nowa konstrukcja 3D.Ridge, nowa geometria, wydłużony profil Tip&Tail Rocker, szerszy dziób, węższa talia, karbon, titanal, tłumik drgań UVO. Rdzenie tych modeli wykonano z rygorystycznie wyselekcjonowanego drewna topoli i paulowni. Dzięki wzmocnieniu rdzenia włóknem węglowym, zmniejszono jego grubości, redukując wagę. Są jeszcze bardziej dynamiczne, szybsze, precyzyjne i niezwykle lekkie. Przeznaczone dla dobrze i bardzo dobrze jeżdżących narciarzy. Z V-Werks Code jesteś „panem” stoku o każdej porze dnia i nocy.
Zdobywca nagrody ISPO Product of the Year 2015 w kategorii narty trasowe.
Technologie: UVO, 3D.Ridge Carbon, Powered by Titanium, 3D Sidewalls Ślizg: P-Tex 4500 Rdzeń: Speedwall Multilayer Woodcore Light Wiązania: rMotion2 xtraLIGHT
Dwie warstwy Titanalu w rdzeniu narty. Dodaje narcie stabilność, sztywność oraz zwiększa możliwości tłumienia drgań, zwłaszcza przy dużych prędkościach.
UVO
Wibracje powstają, gdy narta wchodzi w interakcję z nierównym terenem. Co zatem wyróżnia technologię U.V.O. na tle konkurencyjnych rozwiązań mających wyeliminować ten niepożądany efekt? Przede wszystkim, tradycyjne systemy tłumienia zmniejszają drgania jedynie w osi pionowej, natomiast unikalna technologia U.V.O. 360 º (Ultimata Vibration Object) minimalizuje wibracje we wszystkich kierunkach. Jak? Poprzez opóźnianie reakcji drgań. Redukcja pionowych drgań zapewnia większą stabilność podczas jazdy z dużą prędkością, podczas gdy redukcja wibracji poziomych gwarantuje mniejsze "kłapanie" na nierównej powierzchni. Co więcej, U.V.O. absorbuje drgania na długości całej narty, przez co trzymanie krawędzi jest bardziej efektywne.
W Speedwall Multilayer Woodcore boczne warstwy narty są z twardszego drewna, co w połączeniu z bardziej elastycznym, lżejszym drewnem zastosowanym wewnątrz rdzenia, zapewnia wiele zalet. Część liściastego drewna przylegająca bezpośrednio do ścianki bocznej wpływa na większą transmisję mocy, poprawia przyczepność krawędzi i podtrzymuje krawędź zewnętrzną. Niska waga części drewna iglastego pośrodku nart przynosi większą zwinność, zwrotność i zmniejsza całkowitą wagę. Połączenie obu typów drewna biegnących przez całą długość narty przyczynia się do optymalnego rozkładu sztywności, zwiększając precyzję skrętu. Jest to pierwsza i jedyna technologia ścian bocznych i rdzenia, przeznaczona do agresywnej jazdy na nartach, kiedy to o zwycięstwie mogą zadecydować setne sekundy.