Zawodniczy sprzęt dla juniorów. Doskonała slalomka w II generacji technologii Speedwall 2.0 – drewniany rdzeń narty wspierany jest „wewnętrznym sidewallem” z twardszego drewna bukowego. Nowy profil Tip Rocker, zamontowana fabrycznie juniorska płyta World Cup pod wiązaniem, mocne asymetryczne osłony na dziobach, najszybszy ślizg P-Tex 4500. Geometria dopasowana do wymogów FIS. Ich największe atuty to doskonałe trzymanie na krawędziach, stabilność i szybkość w skręcie. Narty mają już zamontowaną fabrycznie płytę. Do kompletu zalecamy dobór wiązań Marker X-Cell i Marker Race – wiązania z unikalnym tłumikiem zdolnym do selektywnego tłumienia drgań i zwiększonym bezpieczeństwem.
Technologie: Powered by Titanium, Sidewall Ślizg: P-Tex 4500 Rdzeń: Speedwall Multilayer Woodcore Wiązania: Marker Race Jr 8, Marker Race 10 TCX, Marker Race XCell 12, Marker Jr Race Plate, pre-mounted
Dwie warstwy Titanalu w rdzeniu narty. Dodaje narcie stabilność, sztywność oraz zwiększa możliwości tłumienia drgań, zwłaszcza przy dużych prędkościach.
Power Construction
Konstrukcja stworzona dla nart, które przenoszą największe obciążenia, na których jeździ się dynamicznie i agresywnie. Jest, tak zwana konstrukcja "sandwich",z pionowymi ścianami bocznymi, gdzie kolejne warstwy narty nakładane są jedna na drugą, a wiązania są bezpośrednio lub poprzez płytę montowane do narty. Zapewnia doskonałą stabilność i trzymanie krawędzi. Tak zbudowane są narty zawodników Pucharu Świata, narty sportowe Racetiger i Code Speedwall, narty z grupy Titanal Freeride.
Speedwall Multilayer Woodcore
W Speedwall Multilayer Woodcore boczne warstwy narty są z twardszego drewna, co w połączeniu z bardziej elastycznym, lżejszym drewnem zastosowanym wewnątrz rdzenia, zapewnia wiele zalet. Część liściastego drewna przylegająca bezpośrednio do ścianki bocznej wpływa na większą transmisję mocy, poprawia przyczepność krawędzi i podtrzymuje krawędź zewnętrzną. Niska waga części drewna iglastego pośrodku nart przynosi większą zwinność, zwrotność i zmniejsza całkowitą wagę. Połączenie obu typów drewna biegnących przez całą długość narty przyczynia się do optymalnego rozkładu sztywności, zwiększając precyzję skrętu. Jest to pierwsza i jedyna technologia ścian bocznych i rdzenia, przeznaczona do agresywnej jazdy na nartach, kiedy to o zwycięstwie mogą zadecydować setne sekundy.