Symbioza sportowej dynamiki i all mountainowej wszechstronności. Nowa konstrukcja z efektywnym systemem tłumienia drgań UVO, wiązania Xmotion (lżejsze, krótsze i szerzej osadzone na narcie), poszerzona geometria, lżejszy rdzeń drewniany, Sidewall, dają narciarzom nowe możliwości – łatwiejsze sterowanie i zwinność w każdych warunkach. Dzięki nowej konstrukcji narty stały się bardzo stabilne bez utraty swojej dynamiki. Wytłumienie drgań w zakresie 360° sprawia, że narty wręcz kleją się do śniegu, a my mamy większe poczucie kontroli nad jazdą. Są lekkie i łatwe w prowadzeniu, adaptują się do wymagań terenu i narciarza – wyjściowo są mniej wymagające i wybaczają błędy, ale cały czas mają w sobie potencjał wyścigowej maszyny, czekający na wykorzystanie. Zwycięzca w kategorii „Narty Trasowe” na największych targach sprzętu sportowego ISPO w Monachium.
Technologie: UVO, Powered by Steel, Sidewall Ślizg: P-Tex 2100 Rdzeń: Full Sensor Woodcore Wiązania: xMotion
Warstwa stali w rdzeniu narty. Dodaje narcie sprężystość. Zapewnia maksymalną dynamikę jazdy.
UVO
Wibracje powstają, gdy narta wchodzi w interakcję z nierównym terenem. Co zatem wyróżnia technologię U.V.O. na tle konkurencyjnych rozwiązań mających wyeliminować ten niepożądany efekt? Przede wszystkim, tradycyjne systemy tłumienia zmniejszają drgania jedynie w osi pionowej, natomiast unikalna technologia U.V.O. 360 º (Ultimata Vibration Object) minimalizuje wibracje we wszystkich kierunkach. Jak? Poprzez opóźnianie reakcji drgań. Redukcja pionowych drgań zapewnia większą stabilność podczas jazdy z dużą prędkością, podczas gdy redukcja wibracji poziomych gwarantuje mniejsze "kłapanie" na nierównej powierzchni. Co więcej, U.V.O. absorbuje drgania na długości całej narty, przez co trzymanie krawędzi jest bardziej efektywne.