Tajna broń w wyścigu na szczyt. Przy długości 161cm ważą niewiarygodne 580 gramów! Ekstremalną sztywność zapewnia Full Carbon Jacket oraz konstrukcja Aeroshape. Dodatkowo Weight Tuning System pozwala na precyzyjny tuning względem indywidualnych potrzeb.
Dodatkowe obciążniki pozwalają na indywidualne i bardzo precyzyjne dopasowanie wagi narty do potrzeb. Wyważenie narty jeszcze nigdy nie było tak proste.
Nowa struktura włókien węglowych zapewnia lepszą elastyczność przy jednoczesnym usztywnieniu poprzecznym. Dodatkowo atrakcyjny wygląd i znaczna redukcja wagi w porównaniu z istniejącymi rozwiązaniami opartymi na włóknach carbonowych.
Drewnianemu rdzeniowi Air Tec nadano przemyślaną, frezowaną strukturę, która z jednej strony obniża wagę rdzenia o 25%, a z drugiej strony utrzymuje wyjątkową wydajność: znakomita sztywność i odporność na skręcanie pozostają te same.
Długość i wysokość rockera: vo. 230 hi: 60 Dedykowane wiązanie: T70016 Konstrukcja / Technologie: SW-Cap, Paulownia; Air Tec Ti
Oryginalny patent wykorzystywany w procesie produkcji rdzenia. Sprawia, że narta na całej długości jest niezwykle stabilna. Sandwich Sidewall Construction to "inteligentna" powłoka rdzenia wykonana z drewna bukowego lub topoli.
Konstrukcja Full Carbon Jacket umożliwia najwyższą precyzję podczas jazdy na nartach. Nowa karbonowa struktura zapewnia nartom jeszcze większą wytrzymałość i odporność na uszkodzenia. Powłoka ta pozwala na zmniejszenie wagi o 10% i poprawę sztywności całej konstrukcji.
Extruded Bases
Prasowany ślizg jest bardzo wytrzymały, ale nie posiada tak dobrych właściwości jezdnych, jak ślizg spiekany.
Aeroshape
Optentowana technologia Aeroshape sprawia, że narta jest lżejsza i dzięki specjalnej konstrukcji rdzenia i powłoki także bardziej stabilna. Oto w jaki sposób narta Fischer Aeroshape oferuje lepszą wydajność w podejściach razem z poprawieniem osiągów w zjazdach.
3 do 4 mm ROCKER zapewnia, że przednia część narty znajduje się zawsze nad linią kopnego śniegu. Perfekcyjne przy podchodzeniu oraz optymalna wydajność przy zjeździe.