Dzięki wyjątkowo niskiej wadze (950 gramów) te narty o szerokości 80 mm są doskonałym kompanem podczas trudów pokonywania nieprzetartych alpejskich tras. Doskonale wyposażone dzięki technologiom Air Tec Titanal, Aeroshape, Tour Rocker i rdzeniowi z drewna Paulowni.
Gorące 950 gramów - skitourowa narta o wyjątkowej wydajności w konstrukcji SW Sidewall. Transalp 80 to doskonały wybór do seryjnych, długich podejść, które muszą zostąc pokonane w drodze na najwyższe szczyty. 163 cm i taka waga? To musi być rekord, nie uważasz?!
Promień skrętu nart Transalp 80 o taliowaniu 118-80-104 i długości 170 cm wynosi 17.5 m, dzięki czemu wyróżniają się one w terenie znakomitymi skrętami.
Tour Rocker to nieodzowny element nart Transalp 80. Krótszy odcinek kontaktu narty ze śniegiem zaprojektowany został na ekstremalne warunki, takie jak te, które napotkasz na długich tourowych wypadach. Ułatwia on skręt w każdej sytacji, dzięki czemu zachowasz więcej energii na dalszą część wyprawy.
Drewnianemu rdzeniowi Air Tec nadano przemyślaną, frezowaną strukturę, która z jednej strony obniża wagę rdzenia o 25%, a z drugiej strony utrzymuje wyjątkową wydajność: znakomita sztywność i odporność na skręcanie pozostają te same.
Długość i wysokość rockera: vo. 290/2,5 hi: 110 Dedykowane wiązanie: T70115 Konstrukcja / Technologie: SW-Cap; Paulownia Core; Air Tec Ti
Oryginalny patent wykorzystywany w procesie produkcji rdzenia. Sprawia, że narta na całej długości jest niezwykle stabilna. Sandwich Sidewall Construction to "inteligentna" powłoka rdzenia wykonana z drewna bukowego lub topoli.
Prasowany ślizg jest bardzo wytrzymały, ale nie posiada tak dobrych właściwości jezdnych, jak ślizg spiekany.
Aeroshape
Optentowana technologia Aeroshape sprawia, że narta jest lżejsza i dzięki specjalnej konstrukcji rdzenia i powłoki także bardziej stabilna. Oto w jaki sposób narta Fischer Aeroshape oferuje lepszą wydajność w podejściach razem z poprawieniem osiągów w zjazdach.
3 do 4 mm ROCKER zapewnia, że przednia część narty znajduje się zawsze nad linią kopnego śniegu. Perfekcyjne przy podchodzeniu oraz optymalna wydajność przy zjeździe.