C-Line Emperor HP. Ulubiony wybór specjalistów, którzy oczekują najwyższej klasy wydajności. Odświeżona i ekskluzywna wersja zawodniczej narty z technologią Kickdown, która adaptuje się do stylu jazdy, dlatego narta pozostaje zawsze pod kontrolą.
16m promienia skrętu tej nieco innej wersji zawodniczej narty zadowoli każdego amatora najwyższych osiągów. Indywidulne dopasowanie do potrzeb użytkownika dzięki konstrukcji i taliowaniu sprawia, że możesz wybrać między krótkim i długim skrętem.
On-Piste Rocker to krótszy odcinek kontaktu narty ze śniegiem, dzięki czemu inicjacja skrętu jest łatwiejsza. Specjalnie dostosowany do warunków na stoku, jest optymalnie zaprojektowany, aby manewrowanie nartą było jeszcze łatwiejsze i płynniejsze.
Biel i czerń dominują w tym projekcie. W linii C-Line wygląd ma znaczenie! Wysokiej jakości włókno węglowe jest łatwo dostrzegalne, co nadaje tej narcie jeszcze większy blichtr.
Długość i wysokość rockera: 200/1-2 Dedykowane wiązanie: T10116 Płyta: RACETRACK Konstrukcja / Technologie: SW-Sidewall, Tuned Carbon Metal 0.5, Kickdown
Oryginalny patent wykorzystywany w procesie produkcji rdzenia. Sprawia, że narta na całej długości jest niezwykle stabilna. Sandwich Sidewall Construction to "inteligentna" powłoka rdzenia wykonana z drewna bukowego lub topoli.
Spiekany ślizg zapewnia lepszą chłonność smarów i żywotność konstrukcji.
Full Carbon Jacket
Konstrukcja Full Carbon Jacket umożliwia najwyższą precyzję podczas jazdy na nartach. Nowa karbonowa struktura zapewnia nartom jeszcze większą wytrzymałość i odporność na uszkodzenia. Powłoka ta pozwala na zmniejszenie wagi o 10% i poprawę sztywności całej konstrukcji.
On-Piste Rocker
Z On-Piste ROCKER Fischer do jazdy po przygotowanych stokach, narciarze mogą poczuć niesamowitą łatwość wchodzenia w zakręty bez obawy złapania krawędzi. Nowa geometria narty, bazująca na tradycyjnym kształcie Alpine, zapewnia bardziej harmonijny ruch podczas skrętu, który możesz poczuć. On-Piste ROCKER pozwala na doskonałe trzymanie krawędzi, nie wpływając przy tym na zmniejszanie osiągów i dynamiki: cała krawędź jest w śniegu, gdy jest to właśnie potrzebne, a harmonijny ruch podczas skrętu pozwala oszczędzać siły.
Oparte na zasadzie Flowflex (specjalne połączenie wiązania z nartą, na odcinku pod butem pozwalające na swobodne wygięcie narty, dzięki czemu nie traci ona kontaktu ze śniegiem i zachowuje idealny tor jazdy) ale o 30% lżejsze. Rozwiązanie zintegrowane już na etapie projektowania poprzez wykorzystanie technologii inmould (technologii wtrysku).