Optymalne narty dla usportowionych narciarzy, którzy cenią nie tylko zabawę i akcję na stoku, ale także delektują się spokojnymi zjazdami. Płynna inicjacja skrętu i doskonałe wycinanie skrętów dzięki nowej konstrukcji Razor Shape oraz Rockerowi On-piste.
Długość i wysokość rockera: 200/1-2 Dedykowane wiązanie: T40315 Płyta: Powerrail Konstrukcja / Technologie: SW-Sidewall, Air Carbon
Wysoko modułowane włókno węglowe. Technologia produkcji opracowana została przez firmę Fischer Advanced Composite Components zajmującą się produkcją i projektowaniem nowych materiałów i części na potrzeby lotnictwa.
Materiał ten stosowany jest wyłącznie w sprzęcie marki Fischer, co czyni je wyjątkowymi. AirCarbon cechuje się bardzo dobrym współczynnikiem tłumienia drgań, dużą elastycznością, wytrzymałością kinetyczną oraz ekstremalnie niską masą. W nartach stosowany jako zewnętrzny płaszcz wzmacniający nośny przenoszący siły narciarza bezpośrednio do krawędzi.
Dual Radius System
Dzioby i piętki nart posiadają różny promień skrętu. W efekcie narta łatwiej inicjuje skręt i jest stabilniejsza w długim skręcie.
Metalowe wzmocnienie w połączeniu z unikalnym kształtem 3D w sprawdzonym rozwiązaniu opartym na dwóch promieniach skrętu (Dual Radius) pozwalające na osiągniecie jeszcze większej wydajności.
Sidewall Construction
Konstrukcja ścian bocznych mająca na celu zapewnić krawędziom stabilność i wytrzymałość.
Sintered Bases
Spiekany ślizg zapewnia lepszą chłonność smarów i żywotność konstrukcji.
Powerrail
Rozwinięcie technologii Railflex - płyta jest szersza i niższa dla poprawienia przenoszenia siły. Cechy szczególne: regulacja bez użycia narzędzi, przystosowane do wiązań stosowanych w wypożyczalniach.
On-Piste Rocker
Z On-Piste ROCKER Fischer do jazdy po przygotowanych stokach, narciarze mogą poczuć niesamowitą łatwość wchodzenia w zakręty bez obawy złapania krawędzi. Nowa geometria narty, bazująca na tradycyjnym kształcie Alpine, zapewnia bardziej harmonijny ruch podczas skrętu, który możesz poczuć. On-Piste ROCKER pozwala na doskonałe trzymanie krawędzi, nie wpływając przy tym na zmniejszanie osiągów i dynamiki: cała krawędź jest w śniegu, gdy jest to właśnie potrzebne, a harmonijny ruch podczas skrętu pozwala oszczędzać siły.
Pochyłe ścianki boczne nadają narcie charakterystyczny wygląd ale przede wszystkim obniżają jej wagę! Jednocześnie wraz z za wyglądem idzie sportowy charakter narty, która poprzez mniejszą powierzchnię styku z podłożem może być szybsza.