C-Line Prime SC. Prawdziwa slalomka z serii C-Line, która wypala skręty swoją sensacyjną wydajnością w szybkim skręcie! Uwaga: wyposażona w technologię Kickdown, która nadaje dodatkowego przyspieszenia przy wycinaniu skrętów!
Promień skrętu 14m dla długości 165 cm czyni ją prawdziwą profesjonalną slalomką wycinającą wąskie skręty z bezgraniczną mocą!
On-Piste Rocker to krótszy odcinek kontaktu narty ze śniegiem, dzięki czemu inicjacja skrętu jest łatwiejsza. Specjalnie dostosowany do warunków na stoku, jest optymalnie zaprojektowany, aby manewrowanie nartą było jeszcze łatwiejsze i płynniejsze.
Poza najwyższymi standardami jakości i technologii, to wygląd ma ogromne znaczenie Klasyczny wygląd C-Line`a i odsłonięcie użytego włókna węglowego podkreśla wyjątkowy wygląd nart Prime.
Długość i wysokość rockera: 200/1-2 Dedykowane wiązanie: T10116 Płyta: RACETRACK Konstrukcja / Technologie: SW-Sidewall, Tuned Carbon Metal 0.8, Kickdown
Oryginalny patent wykorzystywany w procesie produkcji rdzenia. Sprawia, że narta na całej długości jest niezwykle stabilna. Sandwich Sidewall Construction to "inteligentna" powłoka rdzenia wykonana z drewna bukowego lub topoli.
Niezwykle lekki i wytrzymały materiał będący połączeniem węglanu (Air Carbon) i tytanu. Gwarantuje doskonałą jakość jazdy i lepszą kontrolę nart
Sintered Bases
Spiekany ślizg zapewnia lepszą chłonność smarów i żywotność konstrukcji.
Full Carbon Jacket
Konstrukcja Full Carbon Jacket umożliwia najwyższą precyzję podczas jazdy na nartach. Nowa karbonowa struktura zapewnia nartom jeszcze większą wytrzymałość i odporność na uszkodzenia. Powłoka ta pozwala na zmniejszenie wagi o 10% i poprawę sztywności całej konstrukcji.
On-Piste Rocker
Z On-Piste ROCKER Fischer do jazdy po przygotowanych stokach, narciarze mogą poczuć niesamowitą łatwość wchodzenia w zakręty bez obawy złapania krawędzi. Nowa geometria narty, bazująca na tradycyjnym kształcie Alpine, zapewnia bardziej harmonijny ruch podczas skrętu, który możesz poczuć. On-Piste ROCKER pozwala na doskonałe trzymanie krawędzi, nie wpływając przy tym na zmniejszanie osiągów i dynamiki: cała krawędź jest w śniegu, gdy jest to właśnie potrzebne, a harmonijny ruch podczas skrętu pozwala oszczędzać siły.
Oparte na zasadzie Flowflex (specjalne połączenie wiązania z nartą, na odcinku pod butem pozwalające na swobodne wygięcie narty, dzięki czemu nie traci ona kontaktu ze śniegiem i zachowuje idealny tor jazdy) ale o 30% lżejsze. Rozwiązanie zintegrowane już na etapie projektowania poprzez wykorzystanie technologii inmould (technologii wtrysku).