skionline.plsprzęt relacje Wyślij link znajomemu Wydrukuj Dodaj komentarz

Mariaż sportu i Haute Couture - ispovision na ispo SPORT & STYLE 07

2007.07.10
fot. J. Wrona/skionline.pl
fot. J. Wrona/skionline.pl
Najważniejszym segmentem tematycznym letnich targów monachijskich w nowej formule - ispo SPORT & STYLE, jest segment SPORTSTYLE. Nadal jednak najbardziej ekskluzywny charakter zachowuje ispovision. To tutaj koncentruje się uwaga odwiedzających, bo tutaj zobaczyć można topowe kolekcje odzieży firm o ustalonej od dawna renomie.
Co więcej - hala ispovision ukazała się w tym roku w nowej odsłonie i w jeszcze większym blasku. Taki jest bowiem światowy trend - najbardziej znani projektanci realizują wspólne projekty z markami produkującymi odzież sportową. Stella McCartney współpracuje z adidasem, Jodie Kidd z marką Hi-Tec, Jean Charles de Castelbajac i włoski dom mody Pucci z Rossignolem, Marc Jacobs z Vansem, a Paul Smith z Burtonem. Ekskluzywna odzież sportowa nigdy jeszcze nie była tak popularna jak dziś.

ispo Design Tunnel, fot. J. Wrona / skionline.pl
ispo Design Tunnel, fot. J. Wrona / skionline.pl

Z czasem oddziaływanie mody na trendy w odzieży sportowej stało się po prostu faktem. Jeszcze parę lat temu współpraca adidasa ze Stellą McCartney wydawałaby się dość karkołomnym pomysłem - mówi Tobias Homberger, prezes EMEA. Obecnie wielcy projektanci mody odkryli pasję tworzenia sportowych kolekcji, a współpracują z nimi najbardziej znani sportowcy, którzy dzięki temu stają się często również ikonami mody. Wystarczy wymienić takie nazwiska jak: David Beckham, Michael Ballack, Anna Kurnikova czy Boris Becker.
Rynek bardzo szybko reaguje na nowe tendencje. W ramach ispovision znajduje to swoje odzwierciedlenie na obszarze Sportstyle, będącym platformą prezentacyjną dla brandów oferujących najlepszej jakości, najbardziej oryginalne kolekcje inspirowane sportem. W centrum uwagi znajdują się linie odzieży, które pogrupować można według haseł: Golf, Yachting, Polo i Cricket.
Obszar Special Editions to z kolei luksus w najczystszej postaci: ekskluzywne, limitowane kolekcje najbardziej znanych marek, opracowane we współpracy z największymi projektantami mody.

ispo Design Tunnel, fot. J. Wrona / skionline.pl
ispo Design Tunnel, fot. J. Wrona / skionline.pl

Tegoroczną nowością na ispovision był tzw. ispo Design Tunnel. Ekspozycja zaprojektowana została jako ekskluzywna galeria handlowa wzdłuż której znajdowały się stoiska wybranych firm, w pełnej blasku oprawie prezentujących swoje najbardziej luksusowe produkty. W "tunelu" można było zobaczyć m.in. dwa najnowsze modele marki Volvo - partnera ispo SPORT & STYLE, jeszcze przed ich oficjalną światową premierą, oraz absolutny hit ostatnich tygodni - produkt zaawansowany technologicznie, luksusowy i bardzo drogi: i-Phone.

skionline.pl

skionline.pl

powrót

Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
Jeżeli chcesz otrzymywać cotygodniowy,
bezpłatny narciarski serwis informacyjny skionline.pl
dopisz się do naszego newslettera.


zobacz wszystkie galerie