Nowa formuła targów monachijskich - ispo SPORT & STYLE okazuje się być propozycją niezwykle atrakcyjną dla potencjalnych wystawców. Swój udział zapowiedzieli nie tylko stali goście targów, ale również wielu nowych - wśród nich tak znane marki jak Ben Sherman z nową, letnią kolekcją odzieży, stylowym obuwiem i akcesoriami, Henry Cotton’s z charakterystyczną dla siebie mieszanką elementów angielskiej mody sportowej i American style czy Pantofola d’Oro z kolekcją obuwia, łączącą wysmakowany luksus z włoskim szykiem w wydaniu sportowym. Na targach pojawi się również marka Camper.
ispo SPORT & STYLE będzie pierwszą i jedyną jak dotąd imprezą targową na świecie, na której podział na poszczególne segmenty ekspozycji (ispovision, sportstyle, performance, trends & innovations) opierać się będzie na wyodrębnieniu poszczególnych "światów", czy raczej stylistyk. Podział ten odzwierciedla w pierwszym rzędzie potrzeby i zainteresowania konsumentów. Jego innowacyjność polega na tym, że obecnie obok producentów tradycyjnie rozumianego sprzętu i odzieży sportowej będą prezentować się marki wytwarzające produkty, które można by zaszeregować pod hasłami lifestyle, design, accessories, beauty, music. Atrakcyjność takiej idei prezentacji, a tym samym - nowego oblicza imprezy, potwierdza ogromna liczba firm - i to z bardzo różnych branż - które chcą wziąć udział w targach w charakterze wystawców. Trafność nowej koncepcji targów potwierdzają również pozytywne opinie handlowców.
Tego lata na targach koniecznie trzeba będzie obejrzeć stroje, które już we wrześniu założą najlepsi na świecie gracze rugby podczas mistrzostw świata w tej dyscyplinie. Oprócz wspomnianej kolekcji marka Canterbury of New Zealand pokaże również linię fashion, będącą kolorową i wyrafinowaną ilustracją idei mariażu lifestyle’u ze sportem.
Na największych na świecie targach sportu i mody sportowej wręcz obowiązkowo pojawić musi się gwiazda. W tej roli wystąpi znany z umiłowania do wyrafinowanej prostoty Philipp Plein, który zaprezentuje najnowszą kolekcję odzieży o intrygującej nazwie "SCANDALEUSE BEAUTE", oraz pierwszą w swoim dorobku linię biżuterii - "DIRTY DIAMONDS".
Wielu spośród wystawców, którzy pojawią się latem na targach, współpracuje z ispo już od lat. Do takich marek należy m.in. Bogner, Matador, Meindl, Quiksilver, Seafolly, Arena, Brax Golf, Luis Trenker, Asics, Chervó, Jack Wolfskin, The North Face czy Golfino. Obecni będą również wystawcy, którzy do tej pory pojawiali się wyłącznie podczas zimowych edycji targów. Po raz pierwszy będzie okazja do tego, aby zobaczyć letnie kolekcje Hummela, Reefa czy Spydera.
Niektórzy pokażą tego lata szerszą niż zwykle ofertę. I tak na przykład produkty marki Asics zobaczyć będzie można w aż trzech segmentach tematycznych: "performance", "sportstyle" i "ispovision". drykom swoje najbardziej wyrafinowane modele z najnowszej kolekcji zaprezentuje w ekskluzywnej galerii "Premium Design Tunnel", która stanowić będzie część segmentu "ispovision".
Nowa formuła targów jest również bliższa partnerom imprezy. W tym roku obok firmy Volvo, która już tradycyjnie zaprezentuje w Monachium swoje niezmiennie perfekcyjne auta, w roli partnerów wystąpią firmy MAC, Sony BMG, Samova i Stilwerk.
Opracowanie: skionline.pl
|