skionline.plsprzęt relacje Wyślij link znajomemu Wydrukuj Dodaj komentarz

Generacja Plus w centrum uwagi - druga edycja ispo Best Ager

2007.07.09
fot. J.Wrona / skionline.pl
fot. J.Wrona / skionline.pl
Projekt ispo Best Ager po raz pierwszy pojawił się na targach ispo winter 07. Jest to inicjatywa, której celem jest zwrócenie uwagi producentów i dystrybutorów działających w branży sportowej na grupę docelową tzw. pokolenia Plus, czyli osób powyżej 50. roku życia. Grupa ta charakteryzuje się niezwykle wysokim potencjałem nabywczym i w obecnych czasach, w dużo większym stopniu niż kiedyś, zainteresowana jest asortymentem sportowym. Okazuje się, że moda na zdrowy styl życia nie zależy od wieku, a osoby z pokolenia 50+ to szczególnie atrakcyjna z punktu widzenia firm z branży sportowej grupa docelowa.
Dzięki projektowi ispo Best Ager podczas ispo SPORT & STYLE producenci i handlowcy mają okazję dowiedzieć się więcej na temat specyfiki oczekiwań tej grupy konsumentów i dzięki temu zindywidualizować swoją ofertę.

Pomysłodawcy programu ispo Best Ager przeprowadzili badania, z których wynika, że tę grupę pokoleniową wyróżnia wysoki poziom aktywności, duży potencjał nabywczy, świadomość jakości i wartości nabywanych produktów, a zarazem duże zainteresowanie nowościami. Wszystkie te czynniki sprawiają, że dla producentów i sponsorów działających w branży sportowej, pokolenie Plus stanowi jedną z najważniejszych grup docelowych.

Autorzy projektu, czyli ispo we współpracy z SportKreativWerkstatt, postanowili podczas ispo SPORT & STYLE nie tylko kontynuować ciekawy i potrzebny projekt Best Ager, ale nawet go rozszerzyć. Handlowcy i producenci ponownie liczyć więc mogą na dużą dawkę cennych informacji.

Prezentacja platformy Best Ager zajmuje powierzchnię 200 m² na terenie hali Trends&Innovations. Ekspozycja podzielona jest na dwie części: galerię informacyjną i część prezentacyjną, gdzie można oglądać konkretne produkty.
W ramach programu Best Ager zaplanowano również rozmaite warsztaty, dyskusje oraz spotkanie z przedstawicielami mediów. Na dzień przed rozpoczęciem targów, w sobotę, 7 lipca, w budynku ICM odbyło się Forum Best Ager. Podczas wszystkich dni ispo SPORT & STYLE jest również możliwość wzięcia udziału w testowaniu produktów przeznaczonych dla wspomnianej grupy docelowej (Best Ager Product Test).

skionline.pl

skionline.pl

powrót

Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
Jeżeli chcesz otrzymywać cotygodniowy,
bezpłatny narciarski serwis informacyjny skionline.pl
dopisz się do naszego newslettera.


zobacz wszystkie galerie