skionline.plsprzęt relacje Wyślij link znajomemu Wydrukuj Dodaj komentarz

ispo SPORT & STYLE: nowa koncepcja targów

2007.06.28
Targi ispo to przede wszystkim platforma prezentacji nowości. Taki jej charakter przesądza o konieczności szybkiego reagowania na zmieniające się trendy rynkowe i oczekiwania konsumentów. Stąd też wynika zmiana formuły letniej imprezy, która oprócz nowej nazwy niesie ze sobą bardzo konkretne zmiany jakościowe. Nowe hasło przewodnie to "lifestyle", taki bowiem jest wiodący obecnie trend na rynkach światowych.
Tobias Gröber, dyrektor działu ekspozycji tak wyjaśnia podłoże nowej koncepcji: "Musimy podejmować próby przekraczania utartych granic i - jako targi będące liderem w dziedzinie innowacji - stawiać czoła wyzwaniom, jakie niosą ze sobą zmiany na branżowym rynku."

Dwa najważniejsze hasła, pod jakimi przebiegać będą tegoroczne letnie targi w Monachium, to "Style Fusion" i "Sport Inspiration". W centrum pozostaje oczywiście cały czas naczelne hasło imprezy, czyli "lifestyle". W dzisiejszych czasach coraz większa grupa ludzi wyrażać pragnie preferowany przez siebie styl życia właśnie poprzez strój, noszony nie tylko w wolnym czasie, ale również - i to coraz częściej - w pracy. Dotyczy to nawet osób z grupy zajmującej się biznesem. Na ulicach miast królują wygodne ubrania sportowe, które niekoniecznie muszą służyć do uprawiania sportu.

Organizatorzy ispo SPORT & STYLE, dążąc do odzwierciedlenia najważniejszych trendów na rynku, podzielili ekspozycję na cztery główne grupy tematyczne: ispovision (Premium Style i Special Editions), sportstyle, performance i trends & innovations.

Segment ispovision, podzielony dodatkowo na podsegmenty Premium Style i Premium Sportstyle (ten ostatni obejmować będzie ekspozycje "Yachting", "Golf", "Polo" i "Cricket"), koncentruje się na limitowanych kolekcjach najbardziej ekskluzywnych marek.

sportstyle to obecnie najdynamiczniej rozwijający się segment tematyczny targów. Koncepcja prezentacji zakłada połączenie elementów mody ze sportem i z motywami codziennego życia. Podział brandów w ramach tego segmentu przedstawiać się będzie następująco: "Casual Outdoor", "Street Couture", "Club Sports", "Retro-Styles", "Beach & Surf", "Wellness & Fitness", "Trend Shoes" i "Accessories".

W segmencie performance prezentować się będą marki produkujące sprzęt przeznaczony typowo do uprawiania sportu. Grupa ta podzielona będzie dodatkowo na podsegmenty: "Trekking", "Running & Walking", "Triathlon", "Fitness & Performance", "Health & Nutrition" i "Team Sports".

Podobnie jak było to już w trakcie zimowej edycji targów, wszystkie platformy prezentacji nowości zgromadzone będą w ramach jednego segmentu - trends & innovations. Będzie to miejsce, gdzie znajdą się ekspozycje "Greenhouse", "Warm up", "Seedbed", "Wearable Technologies" i "New Biz".

"Tendencja jest taka, że w przyszłości sposób organizacji imprez targowych opierać się będzie przede wszystkim na danych dotyczących personalnych upodobań i stylu życia osób z grupy docelowej. W większym niż jest to obecnie stopniu będą się liczyły wszystkie produkty "powiązane", ważniejsze będą emocje, upodobania muzyczne, doświadczenie życiowe konsumentów. My już teraz dostosowujemy koncepcję naszej imprezy do tych zmieniających się tendencji." - mówi Sevil Özlük, manager segmentu Sportstyle i ispovision.

Nowy podział tematyczny segmentów ispo ma ułatwić orientację odwiedzającym targi. Zmieniona koncepcja imprezy spotkała się również z niezwykle pozytywną oceną w środowisku wystawców.

Jedną z tegorocznych nowości, opracowaną z myślą o odwiedzających targi handlowcach, jest również "Retailer Visit Planer". Osoby zainteresowane mogą zamówić newsletter zawierający kompletne informacje na temat wszystkich nowości, specjalnych edycji, dojazdu na tereny targowe i oferty hoteli na czas pobytu. "Retailer Visit Planer" zawiera również przydatny time-planner. Na miejscu, podczas trwania targów, działać będzie Communication Lounge - miejsce spotkań dla gości i punkt informacyjny z dostępem do internetu.

Opracowanie: skionline.pl

skionline.pl

powrót

Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
Jeżeli chcesz otrzymywać cotygodniowy,
bezpłatny narciarski serwis informacyjny skionline.pl
dopisz się do naszego newslettera.


zobacz wszystkie galerie