| fot. J.Ciszak |
|
(skionline.pl) Tego lata outdoor_ispo odsłania kolejny raz najnowsze trendy i innowacje. Zainteresowanie ze strony zwiedzających jest ogromne, gdyż program jest nadzwyczaj interesujący. Oprócz outdoor_ispo w halach tych znajdują się jeszcze wystawcy z fitness_ispo oraz board_ispo.
W samym środku hali A3 możemy obejrzeć ekspozycję produktów, które wygrały w poszczególnych kategoriach i zaznajomić się z ich nadzwyczajnymi właściwościami. Jedną z atrakcji, dostępnych zaraz obok, jest spotkanie Alpine-Mountain-Trekking, na którym jest możliwość przeżycia ekscytujących chwil.
Producenci, tacy jak Lowa, Columbia, Kamik, Tecnica, Gore, Polartec, Haglöfs, Exel, adidas, Merrell, Gramicci, nie pozwalają zapomnieć o, najbardziej w tym sezonie pożądanym przez konsumentów, słowie, jakim jest funkcjonalność. Wszyscy pokazują produkty zawierające najnowsze technologie, innowacyjny design, najwyższą jakość oraz ulepszone materiały do produkcji odzieży i obuwia. Oczywiście nie może zabraknąć produktów zaspokajających potrzeby osób, które wciągnęła najnowsza moda na Nordic Walking.
W części fitness_ispo, mimo że panuje większy spokój, jest również wiele funkcjonalności. Odzież do treningów, sprzęt fitness i akcesoria wellness są najwyższej jakości.
Całkiem odmienne warunki panują w hali obok. Tutaj znajdują się wystawcy z board_ispo. Zobaczyć można najświeższe kolekcje okularów przeciwsłonecznych, t-shirów z ciekawymi nadrukami oraz różnego rodzaju desek.
Jacek Ciszak
|