Fischer WC SC wywalczył dwa drugie miejsca – w teście i w konkursie Snow Style. Na stoku zaprezentował się naprawdę doskonale, a walkę ze Stoeckli przegrał zaledwie o kilka punktów. Zdolne i bardzo ładne narty. Polecamy zakup!
Parametry testowanej narty: - długość: 165 cm - promień: 13.0 m - taliowanie: 122-68-103
Profesjonalne narty o agresywnej linii: doskonała geometria przekłada się na nadzwyczajne przenoszenie sił w krótkich i średnich skrętach. Drewniany rdzeń, podwójna titanalowa warstwa i wykończenie ślizgu World Cup Base Finish to ich niewątpliwe zalety.
GEOMETRIA PRZEKŁADA SIĘ NA SUKCES Sukces tkwi w geometrii. Wszystko opiera się na udanej koncepcji - taliowanie 122-68-103 jest idealne do slalomu i pozwala na wycięcie skrętu o promieniu 13m. Agresywny szybki skręt to pewnik!
PŁYTA RACETRACK NADAJE OPTYMALNĄ SZTYWNOŚĆ Płyta Racetrack zapewnia doskonałą sztywność narcie. Kontakt ze śniegiem - który jest decydujący w narciarstwie - jest optymalny, co przekłada się na bezpośrednie przeniesienie sił. Oznacza to, że energia, która jest używana, jest absorbowana bezpośrednio przez nartę, bez żadnych strat.
NARTA PRZYCIĄGAJĄCA SPOJRZENIA Ze swoim prostym, ale szykownym wyglądem ta narta jest nie tylko najszybsza na stoku, ale także jest najbardziej pożądana! Nic nie przebije jej designu!
Krawędzie i ślizgi podlegają obróbce na doskonałych maszynach, na których przygotowuje się również sprzęt dla zawodników Pucharu Świata. Fischer dysponuje jedną z najnowocześniejszych linii produkcyjnych na świecie.
Air Carbon Ti
Niezwykle lekki i wytrzymały materiał będący połączeniem węglanu (Air Carbon) i tytanu. Gwarantuje doskonałą jakość jazdy i lepszą kontrolę nart
Hole Ski Technology
Zmniejszony moment bezwładności dzięki niższej wadze dziobu narty - dla poprawy zachowania narty podczas drgań, jeszcze płynniejszej jazdy oraz lepszej kontroli podczas skrętów
Sintered Bases
Spiekany ślizg zapewnia lepszą chłonność smarów i żywotność konstrukcji.
Racetrack
Oparte na zasadzie Flowflex (specjalne połączenie wiązania z nartą, na odcinku pod butem pozwalające na swobodne wygięcie narty, dzięki czemu nie traci ona kontaktu ze śniegiem i zachowuje idealny tor jazdy) ale o 30% lżejsze. Rozwiązanie zintegrowane już na etapie projektowania poprzez wykorzystanie technologii inmould (technologii wtrysku).