Ultra Finish - narty biegowe - Fischer |
technologia polegająca na fabrycznym doprowadzeniu powierzchni ślizgu narty do idealnej gładkości poprzez zdjęcie warstwy włoskowatej powstałej w procesie obróbki technicznej ślizgów. |
Ultra High Densolite - narty biegowe - Atomic |
Technologia budowy rdzenia w nartach biegowych, zapewniająca bardzo dobre rozprowadzanie energii i bardzo długą żywotność sprzętu. Najbardziej zaawansowane technologicznie tworzywo w rodzinie Densolite. |
Ultra Tuning - narty biegowe - Fischer |
Fabrycznie zakładana struktura ślizgu; inna na wilgotne, a inna na zmrożone śniegi. W połączeniu ze specyficznym składem chemicznym ślizgu umożliwia optymalne wykorzystanie właściwości nart w danych warunkach pogodowych. Narty z oznaczeniem: - cold (5-7% grafitu) - zastosowanie w temp. poniżej -5 stopni C oraz na śniegu sztucznym od -3 stopni C. - plus (13-15% grafitu) - zastosowanie w warunkach temperatur powyżej -5 stopni C.
|
Vision Chamber - narty biegowe - Fischer |
Rozłożenie stref sztywności w narcie uwzględniające specyfikę kobiecej budowy ciała i inną niż u mężczyzny charakterystykę ruchu. Technologia, której zastosowanie ułatwia odbicie i kontrolę ślizgu. |
WBT - Wide Body Technology - narty biegowe - Fischer |
Technologia budowy narty biegowej do stylu klasycznego polegająca na poszerzeniu narty w strefie pod stopą. Daje to lepsze oparcie i większą stabilność nogi przy podbiegach, jednocześnie minimalizując wysiłek. Mimo zwiększenia powierzchni narty udało się utrzymać niewielką wagę sprzętu, a to dzięki zastosowaniu jednocześnie technologii konstrukcji rdzenia narty Air Tec. |
World Cup Speed Profile - narty biegowe - Atomic |
- ultralekka konstrukcja narty biegowej, sprawdzająca się zarówno w niskich, jak i wyższych temperaturach - jednorodna płaszczyzna strefy nacisku pod stopą, zapewniająca dynamiczne odbicie przy mniejszym wysiłku oraz ulepszająca właściwości jezdne narty - odległości pomiędzy strefami nacisku zapewniają stabilność w fazie odbicia - elastyczne dzioby nart ułatwiają dobry poślizg zwłaszcza na podbiegach |