skionline.plsprzęt relacje Wyślij link znajomemu Wydrukuj Dodaj komentarz

ispo Press Tour w Zurychu - obiecująca zapowiedź targów ispo winter w Monachium

2008.11.13
Zwyczajem organizatorów największych na świecie Branżowych Targów Sprzętu i Mody Sportowej - ispo winter są spotkania dla dziennikarzy, których celem jest prezentacja tego wszystkiego, co związane jest z kolejną edycją ispo. Nie inaczej stało się również w tym roku. Tym razem zamiast szwedzkiej Kiruny, miejscem ispo Press Tour był Zurych - dla osób z branży sportowej kojarzony przede wszystkim z jedną z najlepszych marek outdoorowych, która w szwajcarskiej stolicy ma swą fabrykę - firmą Mammut.
Podczas dwóch, niezwykle intensywnych dni mieliśmy okazję posłuchać, jakie tematy zdominują ispo winter 09, co dla branży skupionej wokół sportów zimowych będzie w tym sezonie najistotniejsze i jak sprawić, by sport nie był wyłącznie domeną profesjonalistów, lecz stał się także formą spędzania czasu przez młode pokolenie. Prócz prezentacji, w programie ispo Press Tour znalazły się wizyta w fabrykach Zimtstern (awangardowa odzież dla snowboardzistów) oraz Mammut (specjalistyczne liny i uprzęże dla alpinistów, odzież sportowa dla osób aktywnych).

Prezentację dotycząca styczniowej edycji ispo rozpoczęto od krótkiego podsumowania zeszłorocznej edycji imprezy. W roku ubiegłym Nowe Tereny Targowe w Monachium odwiedziło aż 64 tys. zwiedzających. Targi przyciągnęły 2.026 wystawców (70 proc. stanowili wystawcy pochodzący spoza terytorium Niemiec), którzy swą najnowszą ofertę zaprezentowali na powierzchni 185 tys. m². Ogólnoświatowy kryzys najwyraźniej nie dotknął jeszcze tak bardzo branży sportowej, bowiem powierzchnia wystawiennicza na ispo winter 09 została już dawno zarezerwowana - w styczniu w Monachium ponownie pojawi się ponad 2 tys. wystawców, a wszystkie hale zostaną w pełni zagospodarowane.

Pobierz odtwarzacz filmów Flash aby zobaczyć ten film.


Na teren targów dostać się będzie można dwoma wejściami głównymi - od strony wschodniej i zachodniej. Dodatkowe wejście, prowadzące do hal Sports Spource Europe oraz performance_ispo czynne będzie po stronie północnej (Entrance North). Korzystając z wejścia zachodniego (Entrance West) szybko dostaniemy się do hal sportstyle_ispo (B1 & B2), ski_ispo (B3 & B4) oraz bard_ispo (A1, A2 & A3). Wejściem zachodnim (Entrance West) najszybciej dostaniemy się do części poświeconej outdoor_ispo (hale A5, A6 & B5, B6), ski_ispo (B3 & B4) oraz ispovision - hala A4.

Choć formuła targów ma wspólny mianownik, co roku zmieniają się tematy, wokół których toczy się najwięcej dyskusji. Podczas tegorocznej edycji targów wspomnianymi tematami będą - "winter sports are still alive" (sporty zimowe mają się dobrze!), "active kids" - czyli jak zarazić najmłodsze pokolenie sportem i odciągnąć je od masowej, nie koniecznie zdrowej, formy spędzania czasu. Trzeci, kluczowy temat to "competence at retail" - profesjonalizm i kompetencja personelu w sklepach sportowych, w których - prócz towarów - winniśmy uzyskać fachowe porady dotyczące doboru sprzętu i oferowanych produktów.

Począwszy od najbliższej edycji targów, z dodatkowych przywilejów ułatwiających poruszanie się środkami komunikacji miejskiej, oraz dotarcie na tereny targowe skorzystają zwiedzający. Na głównych stacjach metra, oraz w pobliżu lotniska pracować będą wolontariusze, którzy pomogą szybko i wygodnie dotrzeć na targi. Innym, funkcjonującym już od kilku lat udogodnieniem dla zwiedzających, jest możliwość dokonania rezerwacji biletu wstępu na targi on line i zakup biletu aż z 70-procentową zniżką! Jak co roku, korzystać będzie można również z ispocard (bezpłatne przejazdy, wstęp na targi i liczne zniżki w miejscach współpracujących z ispo).

Podczas najbliższych targów nie zabraknie również dużych imprez towarzyszących, w tym - oczekiwanej przez wszystkich zainteresowanych światem mody - GQ style night. W ramach outdoor_ispo kontynuowane będą outdoor fashion show, greenhouse snow, ice & rock summit, best ager oraz ispo Outdoor Award. Nowym projektem jest kids boulder cup - zawody wspinaczkowe dla dzieci.

Miłośników białego szaleństwa zachęcamy do odwiedzenia hal B3 & B4, gdzie w ramach ski_ispo prezentowane są dobrze znane projekty - skilift, brandnew oraz European Ski Award. W tym roku po raz pierwszy powstanie tu również wioska freeride / telemark village.

Zachęcamy Państwa do odwiedzenia Nowych Terenów Targowych w Monachium między 1 - 4 stycznia 2009!

skionline.pl

skionline.pl

powrót

Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
Jeżeli chcesz otrzymywać cotygodniowy,
bezpłatny narciarski serwis informacyjny skionline.pl
dopisz się do naszego newslettera.


zobacz wszystkie galerie