skionline.pl WorldSkitest 17/18 High Performance mężczyźni Voelkl
poprzednia nartanastępna narta
Voelkl Code S

Pod względem designu Völkl wyróżnił się na tle konkurencji i zdobył brązowy medal w konkursie Snow Style. Bardzo przyjazne, stosunkowo łatwe w prowadzeniu narty, które szczególnie dobrze radzą sobie podczas jazdy długim skrętem. Code S zebrał całkiem wysokie noty, które przełożyły się na „bardzo dobrą“ ocenę.

Parametry testowanej narty:
- długość: 173 cm
- promień: 16.5 m
- taliowanie: 122-74-104
Ocena:
bardzo dobra
Punkty:
39.0
Długi skręt 8.1
Krótki skręt 7.8
Trzymanie krawędzi 7.5
Stabilność 7.8
Łatwość prowadzenia 7.8

porównaj z innymi nartami

Odkrycie poprzedniego sezonu! Docenieone przez narciarzy - zwycięzca w kategorii nart "high performance" w World Ski Test. Wszechstronne narty do jazdy po trasach. Mają wszystkie nowinki techniczne Völkla – rdzeń Speedwall 2.0 wspierany "wewnętrznym sidewallem" z twardszego drewna bukowego, profil Tip&Tail Rocker, tłumik drgań UVO redukujący wibracje, bezpieczne wiązania rMotion 2.0 z funkcją Grip Walk, wzmocnienie titanalowe i pełen sidewall. Code S mają w sobie dynamikę, nieograniczoną manewrowość, skrętność i stabilność. Obrazowo mówiąc, Code S to slalomki w wersji SUV. Dają wolność wyboru - jadą po wszystkim, tak jak chcesz. Genialne narty!

WIĄZANIA: rMotion2 12 GW Code Blue
ŚLIZG: P-Tex 4500
Parametry techniczne:Technologie:
Długość: 159/166/173/180
Promień: 16.5m/173
Taliowanie: 122-74-104
Powered by Titanium, UVO, Speedwall Multilayer Woodcore, Full Sidewall
porównaj z zobacz wszystkie
Technologie

Powered by Titanium


Dwie warstwy Titanalu w rdzeniu narty. Dodaje narcie stabilność, sztywność oraz zwiększa możliwości tłumienia drgań, zwłaszcza przy dużych prędkościach.

UVO


Wibracje powstają, gdy narta wchodzi w interakcję z nierównym terenem. Co zatem wyróżnia technologię U.V.O. na tle konkurencyjnych rozwiązań mających wyeliminować ten niepożądany efekt? Przede wszystkim, tradycyjne systemy tłumienia zmniejszają drgania jedynie w osi pionowej, natomiast unikalna technologia U.V.O. 360 º (Ultimata Vibration Object) minimalizuje wibracje we wszystkich kierunkach. Jak? Poprzez opóźnianie reakcji drgań. Redukcja pionowych drgań zapewnia większą stabilność podczas jazdy z dużą prędkością, podczas gdy redukcja wibracji poziomych gwarantuje mniejsze "kłapanie" na nierównej powierzchni. Co więcej, U.V.O. absorbuje drgania na długości całej narty, przez co trzymanie krawędzi jest bardziej efektywne.

więcej

Speedwall Multilayer Woodcore


W Speedwall Multilayer Woodcore boczne warstwy narty są z twardszego drewna, co w połączeniu z bardziej elastycznym, lżejszym drewnem zastosowanym wewnątrz rdzenia, zapewnia wiele zalet.
Część liściastego drewna przylegająca bezpośrednio do ścianki bocznej wpływa na większą transmisję mocy, poprawia przyczepność krawędzi i podtrzymuje krawędź zewnętrzną. Niska waga części drewna iglastego pośrodku nart przynosi większą zwinność, zwrotność i zmniejsza całkowitą wagę. Połączenie obu typów drewna biegnących przez całą długość narty przyczynia się do optymalnego rozkładu sztywności, zwiększając precyzję skrętu. Jest to pierwsza i jedyna technologia ścian bocznych i rdzenia, przeznaczona do agresywnej jazdy na nartach, kiedy to o zwycięstwie mogą zadecydować setne sekundy.

zobacz całą kolekcję Voelkl 17/18

poprzednia nartanastępna narta
Race SL mężczyźni
High Performance kobiety
High Performance mężczyźni
All Mountain
Allround kobiety
Allround mężczyźni
Freeride do 100
Freeride do 120
Złoto:Atomic
Srebro:Fischer
Brąz:Voelkl
WorldSkitest 2017 - testy nart