Nowy Head i. Supershape wypracował sobie w teście zaledwie ocenę “dobrą”. Średnie noty za trzymanie krawędzi i płynność jazdy wskazywać by jednak mogły na pewne niedociągnięcia serwisowe, przez co narta w testach nie pokazała całego swego potencjału. Warto więc wypróbować ten model samemu, wcześniej jednak upewniwszy się co do jakości serwisu.
Narty wszechstronne. Na trasie czy poza nią, czują się jak w domu. Stworzone przez tytanów dla tytanów. Wykonane w konstrukcji Worldcup Sandwich i wyposażone w technologię KERS.
Grupa docelowa: eksperci/instruktorzy Teren: Wszechstronne, do jazdy na przygotowanej trasie i poza trasami Styl jazdy: Dobra technika Prędkość: Szybko!
KERS Technologia Intelligence Konstrukcja Worldcup Sandwich Rdzeń drewniany Ślizg UHM C, struktura Race Płyta Speed Plate + (13mm) Wiązania: HEAD Freeflex Pro 11 (white/black)
Elektronika z rozpędem wkracza w narciarski świat! Head zaproponował rozwiązanie hi-tech przetestowane na swoich rakietach tenisowych. Chodzi o włókna z materiału piezoelektycznego, przewodzące prąd, które reagują na energie kinetyczną, pochodzącą z ugięcia nart. Energia elektryczna trafia do chipa, znajdującego się w centralnej części narty. Chip 10 razy zwielokrotnia ładunek elektryczny i wysyła go z powrotem do włókien. Te reagują prostowaniem się. Efekt jest taki, że im mocniej naciskamy na krawędź tym mocniej narta "oddaje" - prostuje się i tym samym przyspiesza. Praca krawędzi jest harmonijnie rozłożona na całej długości narty i idealnie przylega do stoku. Cały projekt otrzymał nazwą Head inteligence - electronic ski managment system.
Worldcup Sandwich Construction
Ręcznie wykonana przez najlepszych narciarskich inżynierów na świecie. Laminowany pionowo rdzeń drewniany jest ściśnięty przez ultraszybkie, fenolowe ściany boczne i najlepszy Titanal. To najszybsza konstrukcja na tej planecie.
KERS
Technologia KERS działa jak turbosprężarka. Dostarcza dodatkowej mocy i przyspieszenia poprzez usztywnienie tylnej części narty podczas wyjścia ze skrętu. Efekt: doładowanie katapultujące narciarza w następny skręt. Dokładnie tak samo kierowcy Formuły 1 wciskają przycisk uzyskując w ten sposób dodatkową prędkość. Technologia HEAD KERS jest elektronicznym, w pełni zintegrowanym i automatycznym systemem.