Mistrzostwo świata! Fischer jako jedyna testowana narta uzyskał notę celującą. Wprost sensacyjne osiągi w dziedzinie trzymania na krawędziach, zachwycające zachowanie w czasie długich skrętów i spokojne prowadzenie. Pozostałe parametry także powyżej przeciętnej.
Rasowa slalomka wprost z zawodniczego działu Fischera. Taliowanie więcej niż radykalne. I więcej niż dobre trzymanie na lodzie. Zaprojektowana specjalnie z myślą o nowoczesnych technikach slalomowych. Wysokiej klasy produkt posiadający Direct Energy System, Frequency Tuning i materiał AircarbonTi
Genialna narta gigantowa dająca się doskonale prowadzić w skręcie na krawędzi przy dużej prędkości bez straty przyjemności! Na czym polega sekret tego modelu? Frequency Tuning, który harmonizuje drgania plus Direct Energy System przekazujący energię dokładnie do krawędzi. RC4 World Cup RC to odpowiedź na potrzebę szybkiej jazdy.
Materiał używany w inżynierii lotniczej stosowany w wysokiej klasy nartach FISCHER AirCarbonTi podwyższa twardość pozbawioną drgań, redukuje wagę i doskonale przekazuje energię. Wyłącznie Fischer używa AirCarbon materiał stworzony przez FACC (Fischer Advanced Composite Components) Titanium (Titanium / Aluminum) zapewnia stabilność przy dużych prędkościach.
Power Vacuum
Homogeniczna i całkowicie pozbawiona drgań produkcja wykorzystuje najnowsze materiały jak: Titanium, Aircarbon, Włókno szklane oraz rdzenie drewniane bardzo wysokiej jakości dla uzyskania doskonałych parametrów sprzętu.
Narty o konstrukcji Power Vacuum posiadają warstwę laminatu przenoszącego obciążenie tuż pod szatą graficzną, dzięki czemu przenoszą one energię dokładnie i wprost do właściwej krawędzi.
Frequency Tuning (FT)
Ten proces harmonizacji właściwie pochodzi ze świata muzycznego. Fischer jest pierwszą firmą, która wprowadziła tą technologię do nart. Specjalnie skonstruowana siatka harmonizuje wibracje o wysokich częstotliwościach i zamienia je w energię doskonale rozprowadzaną na krawędzie nart.
A co na ten temat ma do powiedzenia jeden z najlepszych alpejczyków - Michael von Gruenigen: "To niewiarygodne - z Frequency Tuning jestem o wiele szybszy, narty prowadzą się bardzo płynnie, a każdy skręt powoduje jeszcze większe przyspieszenie. To naprawdę milowy krok naprzód w konstruowaniu nart, który pomógł mi w zdobyciu tytułu mistrza świata w St. Anton, czyli czegoś co chciałem zrobić od zawsze."
Direct Energy System (DES)
Nowa płyta, która jeszcze lepiej i szybciej rozkłada siły działające na nartę. Takie właściwości osiągnięto za pomocą specjalnie skonstruowanej płyty o odpowiednim kształcie. Narta z tym systemem zachowuje się bardzo dynamicznie, reagując niezwłocznie na ruchy narciarza.