Absolutny zwycięzca. Tytuł zapewniły Fischerowi rewelacyjne noty za długi i krótki zakręt, za trzymanie na krawędziach i spokojne prowadzenie. To niesamowite, ale trzy z sześciu uczestniczek testu dały tej narcie najwyższe noty.
Narta slalomowa, która otrzymała wiele liczących się nagród! Zaprojektowana specjalnie do nowoczesnych technik slalomowych, lecz pozwala na jazdę dowolną techniką. Zawsze gotowa do naprawdę dynamicznej jazdy - dzięki zastosowaniu Frequency Tuning i materiału AircarbonTi. Płyta booster pozwala na bardzo radykalne pochylenie.
Narta slalomowa, która otrzymała wiele liczących się nagród! Zaprojektowana specjalnie do nowoczesnych technik slalomowych, lecz pozwala na jazdę dowolną techniką. Zawsze gotowa do naprawdę dynamicznej jazdy - dzięki zastosowaniu Frequency Tuning i materiału AircarbonTi. Płyta booster pozwala na bardzo radykalne pochylenie.
Materiał używany w inżynierii lotniczej stosowany w wysokiej klasy nartach FISCHER AirCarbonTi podwyższa twardość pozbawioną drgań, redukuje wagę i doskonale przekazuje energię. Wyłącznie Fischer używa AirCarbon materiał stworzony przez FACC (Fischer Advanced Composite Components) Titanium (Titanium / Aluminum) zapewnia stabilność przy dużych prędkościach.
Power Vacuum
Homogeniczna i całkowicie pozbawiona drgań produkcja wykorzystuje najnowsze materiały jak: Titanium, Aircarbon, Włókno szklane oraz rdzenie drewniane bardzo wysokiej jakości dla uzyskania doskonałych parametrów sprzętu.
Narty o konstrukcji Power Vacuum posiadają warstwę laminatu przenoszącego obciążenie tuż pod szatą graficzną, dzięki czemu przenoszą one energię dokładnie i wprost do właściwej krawędzi.
Frequency Tuning (FT)
Ten proces harmonizacji właściwie pochodzi ze świata muzycznego. Fischer jest pierwszą firmą, która wprowadziła tą technologię do nart. Specjalnie skonstruowana siatka harmonizuje wibracje o wysokich częstotliwościach i zamienia je w energię doskonale rozprowadzaną na krawędzie nart.
A co na ten temat ma do powiedzenia jeden z najlepszych alpejczyków - Michael von Gruenigen: "To niewiarygodne - z Frequency Tuning jestem o wiele szybszy, narty prowadzą się bardzo płynnie, a każdy skręt powoduje jeszcze większe przyspieszenie. To naprawdę milowy krok naprzód w konstruowaniu nart, który pomógł mi w zdobyciu tytułu mistrza świata w St. Anton, czyli czegoś co chciałem zrobić od zawsze."