Zwycięzca w kategorii Ladies All Round! My Serie Fischera to niezwykle uniwersalne narty, które potrafią sprostać wymaganiom osób prezentujących różny poziom jazdy. My Turn 68 polecamy szczególnie paniom uprawiającym narciarstwo rekreacyjnie, niemniej jednak posiadającym dość dobre umiejętności. Nie tylko zdolne, ale i piękne narty – 3. miejsce w konkursie Snow Style.
Parametry testowanej narty: - długość: 160 cm - promień: 13.0 m - taliowanie: 118-68-100
Sportowa geometria i zacięcie zdecydowanie wyróżniają tą nartę. To MY TURN 68 od FICHERa. Wysoka stabilność i sportowy charakter nie pozbawiony komfortu. Znajdziemy tu połączenie SANDWICH SIDEWALL CONSTRUCTION oraz AirTec.
WAGA LEKKA I TO BEZ KOMPROMISÓW Z własną opatentowaną technologią opracowaną specjalnie do nart z sektora NORDIC, która diametralnie zmniejszenia wagę. Fischer zdecydował się przenieść ową technologię do segmentu nart zjazdowych. Air Tec powoduje redukcję masy rdzenia do 25% przy takiej samej wydajności narty: sprężystość i elastyka pozostaje taka sama.
Materiał lekki może nawet lżejszy. Specjalne wykończenie, frezowanie powierzchni w pełnym wymiarze. To jeszcze bardziej zmniejsza wagę bez wprowadzania jakichkolwiek kompromisów w wydajności.
Carbon Tech
Odpornych na skręcanie włókna węglowe stosowane w konstrukcji nart. Sprawiają, że narty są sztywne poprzecznie, lecz elastyczne wzdłużnie.
Sintered Bases
Spiekany ślizg zapewnia lepszą chłonność smarów i żywotność konstrukcji.
Women BMP
Technologie opracowane z myślą o kobiecie i jej potrzebach względem sprzętu narciarskiego zebrane w jedną grupę MY STYLE.
On-Piste Rocker
Z On-Piste ROCKER Fischer do jazdy po przygotowanych stokach, narciarze mogą poczuć niesamowitą łatwość wchodzenia w zakręty bez obawy złapania krawędzi. Nowa geometria narty, bazująca na tradycyjnym kształcie Alpine, zapewnia bardziej harmonijny ruch podczas skrętu, który możesz poczuć. On-Piste ROCKER pozwala na doskonałe trzymanie krawędzi, nie wpływając przy tym na zmniejszanie osiągów i dynamiki: cała krawędź jest w śniegu, gdy jest to właśnie potrzebne, a harmonijny ruch podczas skrętu pozwala oszczędzać siły.