My Curv, model pochodzący z grupy My Serie Fischera to niezwykle dynamiczne, wymagające sporych umiejętności narty. Świetnie jeżdżą z dużą prędkością. Są bardzo skrętne i potrafią poruszać się niezwykle płynnie. Docenione również za nowoczesną, atrakcyjną szatę graficzną – brązowy medal w konkursie Snow Style!
Parametry testowanej narty: - długość: 164 cm - promień: 13.0 m - taliowanie: 121-68-102
Doskonałość w każdym ruchu. MY CURV to agresywna, sportowa bestia idąca przez stok jak po szynach,niezależnie od nachylenia stoku. To nie narta, to narzędzie, byś mogła pokazać na co Cię stać i co umiesz. Technologie takie jak TRIPLE RADIUS SYSTEM i TITANIUM wprowadzają narciarstwo na wyższy poziom.
DOSKONAŁOŚC W KAŻDYM SKRĘCIE MY CURV to narty dla bardzo wymagających pań. Ich sportowe DNA prowokuje do szaleństw. Najwyższe technologie dodają nartom dynamizmu z jakim nikt jeszcze nie miał do czynienia. Idź na rekord z MY CURV.
BEZKOMPROMISOWA STABILNOŚĆ I TRZYMANIE. Zwinna, szybka, stabilna i niezawodna. Konstrukcja wykorzystująca najwyższe i najnowsze technologie gwarantują niespotykaną przyczepność. Nawet przy pełnej prędkości, kiedy wjedziesz na oblodzoną powierzchnię, narta Cię utrzyma w torze jazdy.
SPORTOWA KONSTRUKCJA, HARMONIJNA JAZDA Sportowa konstrukcja, stabilność, geometria. MY CURV to wyjątkowo dopracowane narzędzie. Przenoszenie sił niemal bez żadnej utraty, to oznacza błyskawiczną odpowiedź narty na Twoje ruchy.
Niezwykle lekki i wytrzymały materiał będący połączeniem węglanu (Air Carbon) i tytanu. Gwarantuje doskonałą jakość jazdy i lepszą kontrolę nart
Sintered Bases
Spiekany ślizg zapewnia lepszą chłonność smarów i żywotność konstrukcji.
On-Piste Rocker
Z On-Piste ROCKER Fischer do jazdy po przygotowanych stokach, narciarze mogą poczuć niesamowitą łatwość wchodzenia w zakręty bez obawy złapania krawędzi. Nowa geometria narty, bazująca na tradycyjnym kształcie Alpine, zapewnia bardziej harmonijny ruch podczas skrętu, który możesz poczuć. On-Piste ROCKER pozwala na doskonałe trzymanie krawędzi, nie wpływając przy tym na zmniejszanie osiągów i dynamiki: cała krawędź jest w śniegu, gdy jest to właśnie potrzebne, a harmonijny ruch podczas skrętu pozwala oszczędzać siły.