| fot.skionline.pl |
|
Już po raz 64. na Nowych Terenach Targowych w Monachium spotkali się wszyscy najważniejsi przedstawiciele branży sportowej. Punktualnie o godz. 9.00 pierwsi zwiedzający weszli na zajmujące ponad 1600 m² tereny targowe.
Jak przewidują organizatorzy, tegoroczna zimowa edycja ispo zapowiada się rekordowo: udział w targach zgłosiło więcej wystawców (ponad 1800 firm) z czego ok. 80 proc. stanowią wystawcy zagraniczni. Spodziewana jest także rekordowa liczba zwiedzających.
ispo winter to nie tylko okazja dla producentów by zaprezentować najnowsze kolekcje sprzętu i odzieży, ale także wielkie wydarzenie medialne, któremu towarzyszą pokazy mody, prezentacje, warsztaty i konferencje prasowe. Tradycyjnie będą wręczane nagrody (BrandNew Awards, ispo Ski Awards), wyróżniające najbardziej innowacyjne i oryginalne produkty wprowadzane na rynek.
W niedzielę, pierwszego dnia targów, odbędą się pokazy mody "Action & Function Show" oraz "Fashion & Style Show", podczas których zobaczymy m.in. czapki polskiej firmy Margot, która kolejny raz z rzędu prezentuje swą ofertę na targach ispo winter.
|
9:00 otwarcie ispo winter 06 |
| W tym roku do Monachium przyjechało aż 19 wystawców z Polski. Po raz pierwszy kolekcje Alpinus i Campus prezentuje na ispo firma Euromark, sponsor polskiej kadry olimpijskiej. Polską branże outdoorową reprezentują również ACM (właściciel marki Bergson) i Milo.
Organizatorzy Targów Monachijskich, doceniając zainteresowanie ispo winter wśród polskich wystawców i zwiedzających postanowili zorganizować Polish Visitors Lounge - miejsce, gdzie można spotkać się z kontrahentem, porozmawiać przy filiżance kawy, lub herbaty i odpocząć od targowego zgiełku. Polish Lounge mieści się w pomieszczeniu B 32 (I piętro nad halą B3) i będzie czynny we wszystkie dni targowe (29 stycznia - 1 lutego) od godz. 9.00 - 17.00.
skionline.pl
|