W tym roku po raz pierwszy ispo we współpracy z portalem www.first-blue.de umożliwiło internautom oddanie głosów w konkursie BrandNew za pośrednictwem Sieci. Od początku grudnia 2005 internauci mieli możliwość wyboru ulubionego projektanta z 9 kandydatów biorących udział w konkursie BrandNew w kategoriach "Odzież sportowa" i "Styl".
Do tej pory, o tym, które ze zgłoszonych marek będą miały szansę zaprezentować swą ofertę i zostaną wyróżnione w konkursie, decydowało wyłącznie międzynarodowe jury BrandNew. Nowa formuła konkursu Online Awards na portalu internetowym www.first-blue.de umożliwiała oddanie głosu na 2 faworytów - w głosowaniu wzięło udział ponad 18 tys. internautów. Tobias Groeber, ispo: "Umożliwienie internautom oddanie głosów w konkursie BrandNew okazało się bardzo trafionym pomysłem. Z pewnością powtórzymy akcję przed ispo summer 06."
First Blue Online Award Style - Tyra Clothing Nagrodę w kategorii "Styl" przyznano węgierskiej firmie produkującej oryginalną odzież uliczną. Kolekcje wyróżniają asymetryczne kształty i ciekawe aplikacje.
First Blue Online Award Sportswear - Chillaz W kategorii "Odzież sportowa" pierwszą nagrodę przyznano austriackiej firmie Chillaz, na którą głosowało aż 5.301 internautów. Firma zajmuje się projektowaniem i szyciem odzieży dla miłośników wspinaczki.
Więcej: www.ispo-brandnew.com
skionline.pl
|